شبکه‌های اجتماعی

جک سانری کمپر، محصول جدید آرین دیزل
اتومبیل فارسی - جک سانری کمپر

عرضه همراه با مجوز و کارت اتوکمپر

 

اگر به دنبال خرید یک ون خوش قیمت برای تبدیل به یک اتوکمپر مجهز هستید، جک سانری، محصول آرین پارس موتور می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب، ایده‌آل و با ارزش خرید بالا به شمار رود. ایده آل از این نظر که شرکت آرین دیزل در حال حاضر می‌تواند این ون را با مجوز و کارت اتوکمپر به مشتری تحویل داده و از این جهت جای نگرانی برای ترددهای بین شهری و داخل شهری برای مالک وجود نخواهد داشت.

 

از طرف دیگر، طول 6 متری جک سان‌ری، علاوه بر فضای برزگی که در داخل کابین در اختیار مسافران قرار می‌دهد، این ون را به یک گزینه مناسب برای کمپینگ در مراکز خارج ایران تبدیل می‌کند، چراکه در بسیاری از این مراکز، محدودیت‌هایی برای طول خودروها در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، ارتفاع حدود ۱متر و ۹۰ سانتی‌متری داخل کابین نیز باعث خواهد شد سرنشینان بتوانند بدون برخورد سر با سقف داخل کابین بایستند.

 

گالری تصاویر نمای بیرونی

 

نسخه‌ای که در تصاویر دیده می‌شود و تیم اتومبیل فارسی به سراغ تهیه گزارش از آن رفته، به سفارش شرکت آرین دیزل تجهیز و به مشتری تحویل داده شده است و امکاناتی شامل، پنل خورشیدی روی سقف برای تامین برق، تخت خواب دو نفره، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر، پمپ و مخزن آب، سرویس بهداشتی و حمام، سایه‌بان متحرک برقی در بیرون خودرو، قابلیت اتصال به برق شهری، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، میز، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع و بخاری درجا را با خود به همراه دارد.

 

در بخش مشخصات فنی، آرین دیزل، جک سانرِی را با موتور 2746 سی‌سی 4 سیلندر دیزلی در ایران عرضه می‌کند که توان تولید 147 اسب بخار قدرت در 3200 دور در دقیقه را دارد و بیشینه گشتاور آن 355 نیوتن‌متر در 1800 تا 2600 دور در دقیقه است. جک سانرِی با این موتور و جعبه دنده 6 سرعته دستی با کدLC6T32 استاندارد آلایندگی یورو5 را دریافت می‌کند و به سرعت 120 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 

ترمز‌های جک سانری در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای است. سیستم‌های کمکی ABS و EBD به صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته شده، اما ترمز خفه کن موتور و ESC به صورت آپشنال برای آن عرضه خواهد شد.
فرمان هیدرولیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، چراغ روشنایی روز، سیستم تهویه مطبوع، قابلیت تنظیم صندلی راننده در شش جهت، پشتی قابل تنظیم صندلی شاگرد، دو کیسه هوا، سنسور دنده عقب، صفحه نمایش، ورودی USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تاخوگراف و پله سوار شدن جمع شونده را می‌توان از دیگر ویژگی‌های جک سانری دانست.

در‌ کنار این ویژگی‌ها، خدمات پس از فروش گسترده آرین موتور باعث میشه جک سان‌ری ارزش خرید بالایی نسبت به رقباش داشته باشه.

 

گالری تصاویر نمای داخلی

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه