شبکه‌های اجتماعی

با جک S4 بیش‌تر آشنا شوید
Automobile Farsi - JAC S4

عکس‌های کراس‌اوور جدید جک منتشر شد

پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو که در ماه نوامبر برگزار می شود، جک عکس‌های کراس‌اوور جدیدش را با نام S4 منتشر کرده است.
عکس‌های منتشر شده از این کراس‌اوور، نشان‌دهنده سیستم مولتی مدیای جدید آن است که از یک نمایشگر بزرگ لمسی 10 اینچی استفاده می‌کند. پایین‌تر از آن نیز یک صفحه لمسی دیگر در نظر گرفته شده که با آن می‌توانید سیستم‌ تهویه مطبوع را کنترل کنید.
نمای بیرونی جک ریفاین S4، شباهت چندانی به دیگر مدل‌های این شرکت ندارد و به نظر می رسد جک برای این طراحی این کراس‌اوور از االمان‌های جدید استفاده کرده است. با این حال به خوبی می‌توان تکامل سمبل شاخ گاو که الگویی برای طراحی مدل‌های پیشین جک بوده را در نمای جلوی جک S4 مشاهده کرد.
جک S4 با دو نوع پیشرانه بنزینی عرضه خواهد شد. یک نمونه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با توان 120 اسب بخار و یک نمونه 1.5 لیتری توربوشارژ که توان خروجی آن به 150 اسب بخار می‌رسد. مهندس‌های جک دو نوع جعبه دنده نیز برای این خودرو پیشنهاد کرده‌اند. یک نمونه 6 سرعت دستی و یک جعبه دنده CVT که هر دو آن‌ها نیرو را فقط به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهند.
قیمت این خودرو تا روز رونمایی آن در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو نامعلوم است، اما به عقیده کارشناسان چینی در صورتی که در محدوده قیمتی 100.000 یوآن قیمت‌گذاری شود، می‌تواند فروش موفقی داشته باشد.

نظر دهید


در همین زمینه