شبکه‌های اجتماعی

نخستین طرح‌های جک جیایو X4 منتشر شد
Automobile Farsi - 2020 JAC X4 sketch

نسل جدید کراس‌اوور کوچک جک چه شکلی است؟

به تازگی جک موتور چین چند تصویر رسمی از نسل جدید کراس‌اوور کوچک حود با نام جک جیایو X4 منتشر کرده است. این کراس اوور کوچک از نسل 3.0 محصولات سواری جک است که پیش از این مدل‌های جیایو A5 و جیایو X7 است که چند روز پیش عکس‌های رسمی آن منتشر شد. بر اساس اطلاعات رسمی که از سوی جک موتور منتشر شده، این محصول جدید از نیمه دوم سال 2020 در خط تولید مشترک جک فولکس واگن تولید خواهد شد.

 

بر اساس آن‌چه در طرح‌های منتشر شده مشخص است، جک جیایو X4 بر پایه جک S4 طراحی شده است. درست همان اتفاقی در S7 و X7 شاهد آن بودیم. در حقیقت جک موتور این بار با تحول در سبک طراحی محصولاتش، نام‌گذاری جدید را برای نسل جدید محصولاتش در نظر گرفته است. یکی از ویژگی‌های محصولات جدید جک، جانمایی نشان جک در قسمت جلوی خودرو است که پیش‌تر در میان جلوپنجره قرار داشت و اکنون روی در موتور جانمایی شده است.

 

هر چند طرح‌های گوناگون از نماهای مختلف این خودرو در تصاویر دیده می‌‌شود و نمی‌توان به طور دقیق طرح نهایی را بررسی کرد، اما ویژگی مشترک تمام طرح‌ها ورودی بزرگ هوا در قسمت جلو، چراغ‌های متصل در عقب و پوشش پیانویی ستون C است. خط‌های روی بدنه تقریبا بدون تغییر نسبت به جک S4 باقی مانده، اما نمای جلو و عقب با تغییرات گسترده رو به رو است. در برخی از طرح‌ها به نظر می‌‌رسد در نمای جلو نیز مانند عقب، از چزاغ‌های متصل به هم استفاده شده و طراحی خشن‌تر و جسورانه‌تری نسبت به محصولات کنونی جک در این تصاویر دیده می‌شود.
با این حال برای این که بدانیم شمایل نهایی جک جیایو X4 چگونه است، باید تا زمان رونمایی این محصول منتظر بمانیم. این خودرو از نیمه دوم سال 2020 روانه بازار خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه