شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کراس‌اوور هیبریدی وولینگ
محصول جدید سرمایه‌گذاری مشترک سایک و جنرال موتورز

 

این اولین خودرو هایبرید مشترک جوینت ونچر SAIC-GM-Wuling است که ژینگچن نام دارد و به صورت رسمی در چین به قیمت 14.459 دلار به فروش می‌رسد.


قوای محرکه این SUV هایبرید ترکیبی از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر و موتور الکتریکی 134 اسب‌بخار است. متاسفانه این شرکت خروجی ترکیبی این قوای محرکه را منتشر نکرده اما می‌گوید این SUV می‌تواند طی مدت زمان 3.2 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. در بخش مصرف سوخت، مانند دیگر خودروهای هایبرید این SUV نیز از بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. وولینگ می‌گوید این خودرو در شهر 4.6 لیتر و به صورت ترکیبی 5.7 لیتر در هر 100 کیلومتر سوخت مصرف می‌کند.


از نظر طراحی وولینگ ژینگچن نمای رو به رو به واسطه جلوپنجره عمودی مشکی رنگ که بر اساس زبان طراحی و فلسفه حرکت بال پرنده طراحی شده بسیار چشم نواز است. این جلوپنجره توسط چراغ‌های LED زاویه‌دار جلو محاصره شده که توسط یک خط کروم به یکدیگر متصل می‌شوند. در امتداد دیلایت چراغ اصلی دو نوار نورانی در دو طرف جلوپنجره قرار گرفته که به جذابیت این نما کمک شایانی می‌کند، همچنین در سپر شاهد چراغ‌های مستقل مه شکن هستیم که در حال منسوخ شدن هستند. در زیر سپر یک محافظ پلاستیکی مشکی و یک محافظ مرکزی به رنگ نقره‌ای هستیم که از قسمت زیرین محافظت می‌کنند.


نمای عقب وولینگ ژینگچن به صورت کلی آشنا به نظر می‌آید. چراغ‌های مثلثی در یک قاب مشکی رنگ قرار گرفته‌اند که در مرکز آن نوشته وولینگ خود نمایی می‌کند. یک قاب مشکی رنگ براق دور شیشه عقب کشیده شده که مشخص نیست که آیا کاربردی مانند اسپویر دارد و یا تنها به خاطر زیبایی بر روی آن نصب شده است.

 


از نظر ابعاد ژینگچن طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور 4954، 1820، 1750 و 2750 میلی‌متر دارد.


داخل کابین وولینگ ژینگچن مانند دیگر خودروهای چینی روز دارای متریال قابل قبول و امکانات به روز مانند نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 10.2 اینچ همراه با به روز رسانی سیستم عامل Ling OS به صورت OTA، نمایشگر دیجیتال 8 اینچ پشت فرمان، فرمان دی کات، کروز کنترل اتوماتیک، گرمکن صندلی‌ها، سانروف پانوراما و صندلی‌های ردیف دوم با قابلیت تنظیم برقی پشتی تا 14 درجه است.

 

نظر دهید