شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - CT5-V BW هنسی
1 ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد

 

هنسی یک پکیج ویژه برای کدیلاک CT5-V Black Wing آماده کرده که این سدان پرفورمنس خانوادگی را تبدیل به هیولایی ترسناک می‌کند. این پکیج باعث می‌شود تا 668 اسب‌بخار قدرت و 893 نیوتن‌متر گشتاور به 1000 اسب‌بخار قدرت و 1309 نیوتن‌متر گشتاور برسد.


هنسی برای رسیدن به این اعداد، پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتر سوپرچارجر را با تغییر در سرسیلندر، میل بادامک HPE، سوپاپ‌های جدید، میل تایپیت و بالابر جدید آن، مبدل حرارتی بزرگتر، ورودی هوا بزرگتر، هدرهای فولادی ضد زنگ، نرم افزار مدیریت پیشرانه اصلاح شده و سوپرچارجر بزرگتر ارتقا داد.


کدیلاک مدعی شده که با این تغییرات CY5-V BW می‌تواند طی مدت زمان 2.5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که 1 ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد است. مسافت یک چهارم مایل 10.1 ثانیه و بیشینه سرعت آن نیز بیش از 329 کیلومتر بر ساعت عنوان شده که بالاتر از نسخه استاندارد قرار می‌گیرد.

 


هنسی به اجزا دیگر این خودرو مانند سیستم تعلیق Magnetic Ride Control 4.0 و ترمز‌های کربن سرامیک سفارشی که کارآمد و مناسب هستند دست نزده است. کابین خودرو CT5-V BW هنسی از نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 12 اینچ بهره می‌برد که در سه حالت Tour, Sport, Track تنظیم می‌شود. لانچ کنترل و سیستم ترکشن کنترل پرفورمنس نیز از این سیستم کنترل خواهد شد.


این نمونه آگوست عرضه خواهد شد اما هنسی هنوز میزان سفارش و قیمت این پکیج را اعلام نکرده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه