شبکه‌های اجتماعی

کادیلاک اینرسپیس، خودرانی با مبل و تلویزیون
Automobile Farsi - Cadillac InnerSpace

نمایشگاه CES 2022

 

 

در حالی که شورولت در نمایشگاه CES 2022 به صورت زنده حضور داشت کادیلاک به عنوان یک پشتیبان آنلاین نقش ایفا می‌کرد. خودروی مفهومی جدید کادیلاک اینرسپیس ( innerSpace ) عملا رونمایی شده تا نشان دهد که حمل و نقل شخصی و لوکس با خودران‌ها چگونه خواهد بود.

 

 کادیلاک اینرسپیس کوپه کشیده و با یک کابین دو نفره است. هیچ اطلاعاتی در مورد سیستم خودران این کادیلاک منتشر نشده است چون در کانون توجه‌ها کابین این اتومبیل خودران است. درهای چرخشی و سقف منعطف با قابلیت بالا رفتن برای سوار شدن راحت‌تر سرنشینان از مشخصه‌های ظاهری کادیلاک اینرسپیس است.

 

شیشه جلو خودروی ادای احترام به سنت و شکل ظاهری خودروهای فعلی را دارد و اساسا این شیشه نمایشگر منحنی بزرگی است که از سیستم رسانه‌ای SMD-LED با نرم‌افزار Ultifi بر اساس سیستم عامل لینوکس نیمه پوشیده شده است. کادیلاک اینرسپیس یک خودران کامل است.

 

برای سرنشینان، یک مبل واقعی با دسته‌های جانبی در نظر گرفته شده که البته به دو نیمه تقسیم شده است که به سمت درها می‌چرخند تا ورود و خروج را با توجه به سقف این کوپه راحت‌تر کنند. این مجموعه شامل بالشت، پتو، دمپایی، زیرپایی جمع شونده است که همه چیز را برای یک سرگرمی آرام در طول سفر فراهم می‌کند. برای حفظ آرامش فضای داخلی اتومبیل، این کانسپت خودران به لاستیک‌های گودیر کم صدا مجهز شده است.

 

البته همانطور که گفته شد کادیلاک اینرسپیس فقط یک خیال است و هنوز هم نسبت به خودروهای مفهومی سال گذشته ساده‌تر است. علاوه بر کادیلاک اینرسپیس هواپیمای تک‌سرنشین PersonalSpace و SocialSpace شش نفره دو محصول مفهومی است که کادیلاک به معرفی آن‌ها پرداخته است.

 

 

نظر دهید