شبکه‌های اجتماعی

تویوتا پرادو در لباس نینجا
اتومبیل فارسی - تویوتا لندکروزر پرادو

آخرین پکیج‌ها قبل از تغییر نسل تنها در ژاپن

 

ماه گذشته تویوتا از نسخه مشکی مات لندکروزر برای بازار اروپا رونمایی کرد و حالا این خودروساز همان فرمول را به صورت اختصاصی در بازار ژاپن برای پرادو پیاده سازی کرده است. این نسخه ویژه از سری 70‌امین سالگرد محسوب می‌شود.

 

این نسل از پرادو 13 سال است که بر روی خط تولید قرار دارد و حالا با این لباس مشکی مات که آن را جذاب‌تر و با وقارتر نشان می‌دهد به آخر خط نزدیک می‌شود. این پکیج تنها ظاهر و داخل خود رو را دستخوش تغییر می‌کند تا تغییرات اساسی برای نسل بعدی که سال آینده معرفی می‌شود بماند.

 

Package Matt Black Edition جلوپنجره، داخل چراغ‌های جلو، ریل‌های سقف، قاب آینه‌ها، دستگیره درب صندوق همراه با نوشته لندکروزر پرادو، قاب مه شکن‌ها و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی به سایز 265/60R18 را مشکی می‌کند تا از دیگر نمونه‌ها متمایز شود. چراغ‌های LED جلو دارای تنظیم خودکار ارتفاع نور است و آینه‌ها به صورت الکتریکی جمع می‌شوند.

 

داخل کابین نیز تودوزی چرم مشکی، تزئینات چوبی روی داشبورد، صفحه نمایش لمسی 9 اینچ اطلاعات و سرگرمی همراه با نویگیشن، تلوزیون و سیستم صوتی 6 بلندگو دیده می‌شود. مانند گذشته پرادو در نسخه‌های 5 و 7 نفره تولید و عرضه خواهد شد که امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی، پایش نقطه کور و هشدار برخورد از عقب به صورت سفارشی بر روی آن نصب خواهد شد.

 

بر خلاف پرادو‌های بازار اروپا که تنها با پیشرانه دیزل عرضه می‌شوند، در ژاپن خریداران می‌توانند از بین گزینه‌های دیزل و بنزینی، نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنند. این خودرو در ژاپن با پیشرانه 2.8 لیتر توربو دیزل به قدرت 201 اسب‌بخار و 500 نیوتن‌متر گشتاور و یا پیشرانه 2.7 لیتر بنزینی به قدرت 161 اسب‌بخار و 246 نیوتن‌متر گشتاور عرضه می‌شود. هر دو نمونه توان و خروجی خود را از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌کند.

 

Toyota Land Cruiser Prado Package Matt Black Edition در حال حاضر با قیمتی بین 32.595 تا 39.110 دلار بسته به آپشن‌های سفارشی در ژاپن به فروش می‌رسد. نسل چهارم تویوتا پرادو سال 2007 معرفی و در سال‌های 2013 و 2017 فیس لیفت شد و حالا منتظر نسل جدید آن خواهیم بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه