شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رم 1500 TRX Lunar Edtion
همراه با رنگ Ceramic Gray

 

رم در حال یافتن راه‌های جدید برای ارتقا مدل 1500 با به روز رسانی‌های مختلف است. این شرکت حالا نسخه لونار ادیشن مدل‌های Rebel و TRX را با مجموعه‌ای از تغییرات بصری شامل رنگ خاص Ceramic Gray و لیست بلند بالا تجهیزات استاندارد را به تازگی معرفی کرده که در نسخه تولید محدود به فروش می‌رسد.


نسخه 1500 Rebel Lunar Edition برای تمایز از برچسب ربل بر روی کاپوت و محفظه بار استفاده می‌کند و بج‌های آن نیز تیره هستند. از دیگر مواردی که ربل را از تیرکس متمایز می‌کند می‌توان به رینگ‌های 18 اینچ مشکی براق، قاب آینه تیره، جلوپنجره تیره متفاوت و سپر جلو اشاره کرد. قوای محرکه این پیکاپ از نوع هشت سیلندر 5.7 لیتر همی همراه با تجهیزات Rebel Level 2 است. قیمت این نمونه 70.310 دلار به اضافه 1.895 دلار هزینه حمل خواهد بود. داخل کابین فرمان دی کات چرم با تزئین فیبر کربن، نمایشگر 12 اینچ مجهز به Uconnect 5، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی‌ راننده 8 جهته برقی و دوخت صندلی‌های آبی Surf به چشم می‌خورد. رم بابت این هزینه، پوشش ضد خش محفظه بار، قلاب مهار، پله و چراغ ترمز سوم را بر روی این خودرو نصب می‌کند.


نسخه 1500 TRX Lunar Edtion پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتر همی سوپرچارجر دارد که 702 اسب‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. TRX Level 2 بر روی این خودرو نصب شده که شامل کاپوت TRX همراه با گرافیک TRX بر روی محفظه بار، رینگ‌های 18 اینچ، کروز کنترل تطبیقی، هدآپ دیسپلی، نشان TRX بر روی کنسول، سانروف دو جداره پانوراما به صورت استاندارد می‌شود. قیمت این پیکاپ 106.445 به اضافه 1.895 دلار هزینه حمل است. 
 

 

نظر دهید


در همین زمینه