شبکه‌های اجتماعی

رقیب سرسخت Nio Ec6

 

یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های چینی اکسپنگ به حساب می‌آید که به خوبی نشان داده در حال رشد و ترقی است. این خودروساز به تازگی از جدیدترین محصول خود یعنی کراس‌اوور فست‌بک G6 رونمایی کرده که رقیب سرسخت نیو Ec6 خواهد بود.


اکسپنگ دو نسخه از G6 ارائه خواهد کرد که مدل پایه از یک موتور در عقب بهره می‌برد که حداکثر خروجی آن 292 اسب‌بخار است. مدل بالاتر، از دو موتور بهره می‌برد که 487 اسب‌بخار قدرت دارد و این میزان خروجی را به هرچهارچرخ منتقل می‌کند. حداکثر سرعت این کراس‌اوور 202 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. اطلاعات بسیار محدودی از باطری‌های این خودرو منتشر شده اما شنیده‌ها حاکی از این است که این شرکت آنها را از گروه CALB تامین می‌کند که ترکیبات آن شامل نیکل منگنز کبالت و لیتیوم آهن فسفات خواهد بود. احتمال دارد اکسپنگ از باطری‌های 78.2 و 98 کیلووات ساعت G9 بر روی این خودرو استفاده کند.

 


طراحی این خودرو با دیگر محصولات اکسپنگ همخوانی دارد و در نمای جلو از همان ترند اسپلیت هدلایت با دیلایت‌های نواری استفاده شده است. نمای جانبی بدون هیچگونه خط تیز و اضافه بسیار سیال و روان طراحی شده تا همراه با دستگیره درهای مخفی، استایل کلی آن مانند یک قطره اشک و آیرودینامیک باشد. نمای عقب نیز هماهنگ با جلو از چراغ‌های LED متصل به یکدیگر سراسری استفاده می‌کند که در زیر آن نوشته منفصل Xpeng قرار گرفته است.


متاسفانه هیچ عکسی از کابین و همینطور جزئیاتی از قیمت و زمان تولید و عرضه منتشر نکرده‌اند.

 

نظر دهید


در همین زمینه