شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا پیکانتو
الهام گرفته از EV9

 

کیا کوچکترین محصول خود را برای سال 2024 فیس‌لیفت کرده است. کیا پیکانتو جدید در نمای رو به رو بسیار شبیه به EV9 و دیگر محصولات این شرکت شده که برای هاچبک کوچک شهری کمی عجیب به نظر می‌رسد.


عکس‌هایی که از کیا پیکانتو جدید به بیرون درز کرده ظاهرا نسخه GT-Line پیکانتو هستند اما در کل تفاوت آنچنانی با نسخه استاندارد نخواهد داشت. چراغ‌های جلو فرمی T مانند دارد که شاخه عمودی آن میزبان چراغ‌های LED اصلی است و ظاهرا دیلایت‌ها در گوشه داخلی چراغ‌ها قرار گرفته‌اند. دو چراغ توسط خط کروم بالای ورودی هوا به یکدیگر متصل شده‌اند و جلوپنجره پوزه ببر کیا نیز نسبت به گذشته کم ارتفاع‌تر شده است. سپر از سه ورودی هوا تشکیل شده که چهره‌ای اسپرت به آن می‌بخشد. از تغییرات نمای عقب نیز می‌توان به در صندوق بار، چراغ‌های یک تکه LED و سپر جدید با دفیوزر مرکزی اشاره کرد.


تنها اطلاعاتی که از کابین کیا پیکانتو جدید به دست آمده، وجود نمایشگر دیجیتال پشت فرمان است که باید تا ماه ژوئن منتظر بمانیم تا متوجه شویم آیا به صورت استاندارد بر روی تمامی تریم‌ها نصب می‌شود یا خیر.


از نظر قوای محرکه نیز اطلاعاتی در دسترس نیست و باید دید خروجی‌های 66، 99 و 100 اسب‌بخار دست نخورده باقی می‌مانند یا کیا آنها را ارتقا داده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه