شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شک‌موتو X5000
روز گذشته در کارخانه آرین دیزل در خمین

 

تحویل نخستین سری از کشنده‌های شک‌ موتو شرکت آرین دیزل طی مراسمی در کارخانه این شرکت در شهر خمین به خریداران این خودرو انجام شد.


در این مراسم پنج دستگاه کشنده شک‌ موتو X5000 در فاصله‌ کمتر از 4 ماه از زمان رونمایی این خودرو به مشتریان تحویل داده شد.


مدیرعامل شرکت آرین دیزل در این مراسم با اشاره به اینکه قرار است تا پایان سال تعداد خودروهای تحویلی به 50 دستگاه برسد، اظهار داشت: «البته طبق وعده‌ای که داده بودیم قرار بود تا پایان سال 120 دستگاه کشنده شک موتو تحویل خریداران داده شود اما با توجه به برخی مشکلات و محدودیت‌های پیش آمده متاسفانه این میزان به 50 دستگاه تقلیل یافت، اما تلاش همکاران ما بر این است که بتوانیم بر تعداد خودروهای تحویلی شک‌ موتو X5000 بیافزایم.»


سعید محمودی ادامه داد: «شرکت آرین دیزل در نظر دارد سال آینده 800 تا ١٠٠٠ دستگاه از این کشنده تولید کرده و به بازار عرضه کند. همچنین اضافه شدن چهار محصول جدید از خانواده شک موتو به سبد محصولات آرین دیزل از دیگر برنامه‌های شرکت در سال آتی خواهد بود.»


مدیرعامل شرکت آرین دیزل کامیون تک و جفت محور باری و کمپرسی تک و جفت محور و فیس لیفت کامیونت ۱۲ تن جک را به عنوان محصولات جدید این شرکت در سال آتی معرفی و اظهار امیدواری کرد این خودروها تا قبل از زمستان سال آینده راهی بازار کشور شوند.


وی با اشاره به اینکه پالت رنگی کشنده شک موتو X5000 در سال آینده متنوع خواهد شد، ادامه داد: «به جز رنگ سفید، رنگ‌های قرمز، زرد و سبز در رنگ‌بندی خودروهای تجاری این برند لحاظ خواهند شد.»


محمودی در پاسخ به سوال خبرنگار اتومبیل فارسی مبنی بر چرایی توقف تولید ون جک سانری، گفت: «محصول ون در بازار خودرو ایران بسیار جوان و ناشناخته است که هنوز کاربری‌های خود را پیدا نکرده است. شرکت آرین دیزل توانسته برای این خودرو در زمینه‌های مسافری ون و مینی‌بوس، آمبولانس و کمپر بازارسازی انجام دهد. با توجه به قوانین جدیدی که وزارت صمت درباره میزان داخلی سازی خودروها ارایه خواهد کرد، شرکت در نظر دارد برای سال آینده این ون را با شکلی متفاوت از داخلی سازی به بازار عرضه کند.»

 

نظر دهید


در همین زمینه