شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - EJ7
با قیمت قطعی در مبادی ورودی

 بر اساس اطلاعیه جدید سامانه فروش خودروهای وارداتی (اطلاعیه شماره ۱۳)، برای اولین بار عرضه عمومی چند خودروی برقی که پیش از این قرار بود تنها در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی قرار داشته باشد آغاز شده است.

بنابر اطلاعیه جدید سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیانی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است می‌تواند خودروی مورد نظر خود را از میان ۶ محصول عرضه شده در این دور از تخصیص خودرو به متقاضیان انتخاب کنند.

محصولاتی که در این مرحله در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند شامل ۶ محصول لاماری ایما هیبریدی، لونا GRE، هوندا ENS1، نیسان سانی، هونگچی E-QM5 و کی ام سی EJ7 است.
کی ام سی EJ7 که به عنوان تاکسی برقی کرمان موتور شناخته می شود در اولین طرح فروش خود با قیمت قطعی در مبادی ورودی یک میلیارد و ۹۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی عرضه شده است.

لازم به ذکر است که قیمت‌ اعلام شده، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

 

      بخوانید -> تاکسی برقی کرمان موتور جایگزین تاکسی‌های فرسوده تهران

 

 

مشخصات KMC EJ7

KMC EJ7 به موتور الکتریکی با قدرت 190 اسب‌بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر مجهز است. پکیج باتری با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت نیز وظیفه تامین انرژی موتورها را برعهده دارد. باتری‌های این خودرو از شارژ سریع و شارژ معمولی پشتیبانی می‌کنند. KMC EJ7 با تکیه بر این باتری‌ها می‌تواند حداکثر 402 کیلومتر را بپیماید. در صورت استفاده از شارژ سریع، ظرفیت باتری‌ها در 48 دقیقه به حدود 80 درصد خواهد رسید. با این‌ حال برای پرکردن کامل باتری‌های خودرو با برق شهری، به هشت ساعت و نیم زمان نیاز است.

تجهیزات و امکانات KMC EJ7 به این شرح هستند: کیسه هوای راننده و سرنشین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای دیسکی چهار چرخ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، دوربین عقب و مه‌شکن عقب.

نظر دهید