شبکه‌های اجتماعی

چهارمین گردهمایی کشوری «کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ»
اتومبیل فارسی - چهارمین گردهمایی کشوری «کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ»

با حمایت شرکت آرین دیزل پایا و در مسیر مثلث گردشگری ایران برگزار می‌شود

 
چهارمین گردهمایی کشوری «کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ» با حمایت مالی شرکت آرین دیزل پایا به مدت دو روز در در پردیس تخت جمشید برگزار می‌شود.


چهارمین گردهمایی کشوری «کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ» با حمایت شرکت آرین دیزل پایا نماینده رسمی‌محصولات تجاری جک در ایران و با هدف «ترویج فرهنگ سفر و گردشگری»، 13 و 14 اردیبهشت ماه سال جاری برای اولین بار در مسیر مثلث گردشگری ایران «یزد، اصفهان و شیراز» و در پردیس تخت جمشید برگزار می‌شود.


شرکت آرین دیزل در طول دوره برگزاری این گردهمایی، فروش ویژه ون، مینی‌‌بوس، آمبولانس و کمپر را در دستور کار خود قرار داد است.


این گردهمایی با همکاری شرکت آرین دیزل پایا، کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا میزبان علاقمندان به سفر، گردشگری و ایرانگردی خواهد بود.


شرکت آرین دیزل از تابستان 99 تولید ون سان ری را آغاز کرد و از اواخر سال گدشته تحویل این ون را با مجوز و کارت اتوکمپر به مشتریان خود آغاز کرده است.


جک سان ری خودرویی بزرگ است که آرین دیزل آن را در نسخه مسافری عرضه می‌کند. این خودروی مونتاژی در دو مدل ۱۴ و ۱۶ نفره در بازار ایران عرضه می‌شود. با نگاهی به ابعاد و اندازه سان ری، متوجه خواهیم شد که این محصول بیش‌ترین فضای کابین و ارتفاع داخلی را میان رقبا دارد و بیش‌ترین فضای کاربردی را در کلاس خود ارائه می‌دهد.


در بخش مشخصات فنی، آرین دیزل، جک سانرِی را با موتور 2746 سی‌سی 4 سیلندر دیزلی در ایران عرضه می‌کند که توان تولید 147 اسب بخار قدرت در 3200 دور در دقیقه را دارد و بیشینه گشتاور آن 355 نیوتن‌متر در 1800 تا 2600 دور در دقیقه است. جک سانرِی با این موتور و جعبه دنده 6 سرعته دستی با کدLC6T32 استاندارد آلایندگی یورو5 را دریافت می‌کند و به سرعت 120 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.


ترمز‌های جک سانری در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای است. سیستم‌های کمکی ABS و EBD به صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته شده، اما ترمز خفه کن موتور و ESC به صورت آپشنال برای آن عرضه خواهد شد.


کلاچ هیدرولیکی، فرمان هیدرولیکی و استاندارد آلایندگی یورو ۵ EEV از ویژگی‌‌های فنی جک سان ری است.


جک سان ری با امکانات مختلفی وارد بازار ایران شده است و شرکت آرین دیزل هم برخی ویژگی ها را در صورت تمایل مشتری بر روی خودرو نصب می‌کند. این خودروی ۱۴ و ۱۶ نفره به دو کیسه هوا، سیستم تهویه مستقل جلو و عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی‌‌های قابل تنظیم راننده و مسافران، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، کامپیوتر سفر، شیشه ها و آینه‌‌های برقی، پله برقی، درِ کشویی بخش مسافران، چراغ روز، تنظیم ارتفاع چراغ، سنسور نور و… مجهز است و در صورت سفارش مشتری،‌ ترمز خفه کن و رادار خطی بر روی سان ری نصب خواهد شد. همچنین این امکان فراهم است تا بر روی این ون کاربردی، درِ کشویی برقی و سیستم صوتی و تصویری حرفه ای بر روی آن نصب شود.


سان‌ری یک ون با پتانسیل بالا است که توانایی پوشش نیازهای ارگان‌‌های متعددی را دارد، از جمله پتانسیل‌‌های ارگانی این محصول می توان به استاندارد بودن اتاق برای آمبولانس، استفاده به عنوان خودرو حمل و نقل دیزلی در مکان هایی مانند پالایشگاه‌ها و شرکت‌‌های فعال در مناطقی مانند عسلویه، استفاده در ناوگان سرویس شرکت ها و سرویس مدارس و همچنین قابلیت‌‌های مناسب برای استفاده در صنعت گردشگری اشاره کرد.

 

  

AutomobileFa Camper 1401

 

نظر دهید


در همین زمینه