شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا استینگر
محدود به 1000 دستگاه

 

کیا، مدل استینگر را سال 2011 به عنوان یک کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت معرفی کرد. نسخه تولیدی سال 2017 به بازار عرضه و پس از 5 سال و آپدیت‌های مختلف، مانند بسیاری از سدان‌ها قربانی تقاضا بیش از اندازه کراس‌اوورها و شاسی بلند‌ها شد. این آخرین نمونه از کیا استینگر خواهد بود که در تیراژی محدود به 1000 دستگاه تولید می‌شود و سپس کیا EV6 GT جای آن را پُر خواهد کرد.


Tribute Edition تنها در رنگ بدنه خاکستری Moonscape و یا سبز Ascot در دسترس خواهد بود که در هر دو نمونه کاور آینه‌ها، رینگ‌های 19 اینچ و کلیپر ترمز‌های برمبو تماما مشکی هستند. داخل رکاب‌ها پلاک‌های شماره‌گذاری قرار گرفته تا عدد تولید شده از سری 1000 دستگاه را نشان دهد. کابین کیا استینگر در قسمت صندلی‌ها و رودری‌ها با چرم قهوه‌ای تراکوتا تزئین شده و در قسمت‌هایی از کنسول میانی نیز از فیبر کربن استفاده کرده‌اند.


پیشرانه مورد استفاده بر روی این نسخه کیا استینگر همان نمونه GT است که 6 سیلندر به حجم 3.3 لیتر به همراه دو توربو دارد. خروجی این پیشرانه 368 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور است که هنوز مشخص نیست در نسخه Tribute این میزان نیرو و قدرت تنها به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و یا سیستم چهارچرخ محرک پذیرای آن خواهد بود.


قیمت کیا استینگر در زمان عرضه مشخص می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه