شبکه‌های اجتماعی

Vilner آپدیت جدید S63 AMG کانورتیبل را معرفی کرد

تجملاتی‌تر از همیشه

 نگاه کنید. وقتی یک شرکت تیونر تصمیم می‌گیرد به صورت افترمارکت، اقدام به بازطراحی کابین خودرویی کند، نتیجه اغلب به شکل مخلوطی عجیب در می‌آید. اگر بخواهیم همه چیز درباره این پروژه را در زمان اندکی بگوییم، به واقع به تیونر آن جفا کرده‌ایم! تغییرات در این مرسدس بنز S63 AMG کانورتیبل، تا حدودی ظریف و جزئی هستند اما همین تغییرات زیبا، به مذاق بنزباز‌ها خوش آمده‌اند و به نظر می‌رسد که گویی خود کمپانی، دست به انجام چنین پروژه‌ای زده باشد. این نوع ادغام طراحی برای رسیدن به هدف، سخت است. شاید اگر این طراحی داخلی را به یک فرد عادی در خیابان نشان دهید، قادر به تشخیص سفارشی بودن این تریم نباشد.

Vilner گوشه‌های صندلی‌ها را با چرم قهوه‌ای سوراخ‌دار دوخته است. این طرح چرم بر روی رو دری‌ها نیز ادامه می‌یابد و نمایی اشرافی به فضای داخلی این خودرو می‌بخشد. داشبورد، فرمان، نشیمن صندلی‌ها و سایر قسمت‌هایی که به رنگ سفید شیری هستند، تضاد جالبی با چرم‌های قهوه‌ای و تزئینات مشکی پیانویی ایجاد کرده‌اند. Vilner در طراحی داخلی مراقبت کرد تا در هیچ یک از قسمت‌های سوراخ دار و حفره‌ای، اثری از بخیه و رودوزی دیده نشود. همچنین محل قرار گیری کلید FOB نیز توسط Vilner با چرم قهوه‌ای تزئین شده است تا از آن حالت ساده همیشگی خارج شود.

بله، همین طور است. Vilner در هیچ قسمتی از طرح‌های وحشتناک با رنگ‌های درهم و برهم استفاده نکرده است. Vilner همیشه رویکردی محرمانه برای ارتقا فضای داخلی محصولات خود در نظر می‌گیرد و در مورد S63 AMG نیز به نظر، در جهت اجرای طرحی زیبا و لوکس موفق ظاهر شده است. این نمونه‌ای از آن طرز نگاه است که می‌گوید برای رسیدن به تفاوت و زیبایی، نیازی به دیوانگی و کار‌های عجیب نیست! با این حال، به عقیده ما نمی‌توان تغییر دیزاین محل نصب کلید FOB را کاری جالب و تحسین برانگیز دانست. چرا که مرسدس در تمام مدل‌های AMG، لوگوی تیونر اختصاصی‌اش را بر روی این قسمت به صورت هماهنگ طراحی می‌کند و تلاش Vilner در بر هم زدن این نظم با جایگزینی نشان خود چندان حرفه‌ای جلوه نکرده است.

این تنها یکی از ده‌ها تریم شخصی سازی ارائه شده بر روی مرسدس Sکلاس است که هر چند به اندازه سایر تیونر‌ها به چشم نمی‌آید و تنها به تغییرات داخلی محدود می‌شود، اما در نوع خود متفاوت و اشرافی است. نکته قابل توجه در پروژه‌های Vilner، کیفیت ساخت بالا و عدم وجود ضعف مونتاژی است که در بسیاری از پروژه‌های تیونینگ بر روی خودرو‌های معروف دیده می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه