شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز AMG GT63
کرامپوس وارد می‌شود

 

رنتک برای سوپر سدان فوق‌العاده مرسدس بنز ارتقا ویژه‌ای دارد و آن را RIIIX (arr-three-ex) می‌نامد. این خودرو به تنهایی نسخه‌ای ویژه و قدرتمند است اما اعداد استاندارد این خودرو برای رنتک کافی نبوده و به همین دلیل آنها پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو M177 را که 681 اسب‌بخار قدرت و 997 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند را دستخوش تغییر قرار دادند.


رنتک با توربو‌های جدید استیج 2، ریمپ ECU، ورودی هوا فیبرکربن، پمپ سوخت فشار بالا و دیگر تغییرات توانست 1196 اسب‌بخار قدرت و 1256 نیوتن‌متر گشتاور از این پیشرانه بیرون بکشد. این خروجی تنها در صورتی حاصل می‌شود که سوخت با اکتان 100 در باک مرسدس بنز AMG GT63 موجود باشد در غیر اینصورت با اکتان 93، خروجی به 965 اسب‌بخار و 1243 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس 9 سرعته اتوماتیک مرسدس به هر چهارچرخ منتقل می‌شود اما رنتک واحد کنترل گیربکس و درایو یونیت خود را بر روی ان نصب می‌کند.


با چنین اعدادی، این سوپر سدان تنها در مدت زمان 2.4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. رسیدن به سرعت 160 در این خودرو 5.5 ثانیه طول می‌کشد و مرسدس بنز AMG GT63 طی 9.9 ثانیه مسافت 1.4 مایل را طی می‌کند.

 


ارتقا بصری و آیرودینامیک رنتک نیز شامل اسپلیتر جلو، کاناردهای جلو، رکاب‌های جانبی دو تکه، دفیوزر و بال قابل تنظیم عقب مرسدس بنز AMG GT63 می‌شود. بر روی رینگ‌های آلیاژی 21 و 22 اینچ فورج کاری شده Renntech RPS 10.2 که با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4S پوشانده شده نشان RIIIX حک شده است.


هیچ ارتقایی بدون تغییر در سیستم اگزوز تکمیل نخواهد شد و این ارتقا نیز از این قضیه مستثنا نیست. رنتک سیستم اگزوز جدید فولاد ضد زنگ که شامل دوان پایپ با مبدل کاتالیزور 200 سلولی و مافلر عملکرد بالا می‌شود را با نسخه استاندارد تعویض کرده است. این تغییر فشار برگشتی را کاهش و در عین حال مدیریت صدا را از طریق دریچه‌های اگزوز به صورت الکترونیکی افزایش می‌دهد.


هزینه این پکیج که به صورت محدود تولید می‌شود، 94.980 دلار بدون احتساب قیمت مرسدس بنز AMG GT63 است.

 

نظر دهید


در همین زمینه