شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فراری SF90 اسپایدر
1100 اسب‌بخار قدرت

 

یکی از تفریحات منصوری، تبدیل سوپراسپرت‌های استاندارد به ورژن هیولاتر است که به بهترین نحو این کار را انجام می‌دهد. جدیدترین پروژه این شرکت فراری SF90 Spider است که پرفورمنس بالا در کنار کیت بدنه‌ای جذاب و تولید محدود دارد.


رنگ بدنه سفید این خودرو باعث شده تا کیت بدنه آن با ورودی‌های هوا بزرگ جلو و اسپویلر دو تکه عقب همراه با قطعات فیبرکربن تیره آن به وضوح دیده شود. رکاب‌های آیرودینامیک برجسته، خروجی هوا گلگیر، راکرهای کناری، لیپ سپر و دفیوزر بزرگ مرکزی عقب از دیگر ویژگی‌های این کیت آیرودینامیک محسوب می‌شود که نیروی رو به پایین خوبی را بر روی هر دو اکسل ایجاد می‌کند.


منصوری به غیر از ظاهر فراری SF90 اسپایدر، بر روی پیشرانه نیز دستی کشیده تا نیروگاه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو آن به همراه 3 موتور الکتریکی که در حالت استاندارد 986 اسب‌بخار قدرت و 799 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند را به 1100 اسب‌بخار قدرت و 980 نیوتن‌متر گشتاور برساند. این اعداد می‌توانند F9XX Tempesta Celeste را در مدت زمان 2.4 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسانند. این تیونر در خصوص اینکه چطور به چنین اعدادی دست پیدا کرده صحبتی به میان نیاورده و تنها می‌توان حدس زد که ارتقا نرم افزاری، اگزوزها و برخی از قطعات اساسی پیشرانه درونسوز دست یابی به این اعداد را ممکن کرده است.


کابین فراری SF90 اسپایدر که از چرم با کیفیت ساخته شده به رنگ آبی روشن و سفید درآمده و به عنوان تزئینات از فیبرکربن استفاده کرده‌اند. زیر خودرو از رینگ‌های 21 و 22 اینچ فورج کاری شده سبک بهره گرفته‌اند.


از F9XX Tempesta Celeste که بر اساس نسخه اسپایدر توسعه پیدا کرده تنها 3 دستگاه تولید خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه