شبکه‌های اجتماعی

نسخه جدید چانگان CS75 پلاس معرفی شد
Automobile Farsi - Changan CS75 Plus 2022

با طراحی جذاب‌تر و مدرن‌تر نسبت به گذشته

 

 

بیش از دو سال است که نسخه پلاس، چانگان CS75 در چین به فروش رسیده‌است. تیراژ فروش این اتومبیل در چین از 450 هزار دستگاه فراتر رفته و حالا چانگان با بازطراحی چانگان CS75 پلاس نسخه جدیدی از آن را به نمایش گذاشته است.

 

این به‌روزرسانی در طراحی سپرها، تجهیزات روشنایی و جلوپنجره تاثیر مستقیم داشته است. چانگان CS75 پلاس با بازطراحی چراغ‌های جلو LED شکل جدیدی به خود گرفته و اکنون قسمت شفافی بین آن دو قرار گرفته است. اگرچه نوار روشن که با چراغ‌های جانبی روشن می‌شود پیش از این نیز در مدل اولیه استفاده شده بود. همچنین چراغ‌های عقب چانگان CS75 پلاس جدید نیز به هم متصل طراحی شده و همچنین طراحی چرخ‌ها نیز تغییر کرده‌است، به نظر می‌رسد از چرخ‌های 18 اینچی برای مدل استفاده شده‌است.

 

همانند گذشته دو دو نوع سپر وجود دارد اما طراحی آن‌ها به طور کلی تغییر کرده‌است. نسخه استاندارد از جلوپنجره مشبک درست و جلو پنجره سفارشی تهاجمی‌تر و به شکل V طراحی شده‌است. پره‌های سپر جلو در طراحی جدید به طور نمادین 10 میلی‌متر افزایش داشته تا طول خودرو به 4700 میلی‌متر برسد.

 

فضای داخلی خودرو تغییر بیشتری را تجربه کرده‌است. داشبورد جلو، فرمان و کنسول مرکزی اگرچه به همان سبک نسخه قبلی ساخته شده‌اند اما کاملا بازطراحی شده و جدید هستند. نمایشگرهای اطلاعات و سرگرمی و پشت فرمان به همان اندازه 12.3 اینچی قبل بوده اما در گرافیکی جدید در داشبورد خودرو نصب شده‌اند. در میان امکانات سفارشی، نمایشگر هد آپ اضافه شده و دکمه‌های روی فرمان نیز به لمسی طراحی شده و حساس هستند.

 

پیشرانه این نسخه جدید از چانگان CS75 پلاس از دو پیشرانه  1.5 لیتری توربو با قدرت 178 اسب‌بخار و 2 لیتری با قدرت 233 اسب‌بخار برخودار است و مشابه همان نسخه قبلی است اما جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک برای این مدل جدید است که روی نسخه جدید برای هر دو پیشرانه قرار گرفته است. این اتومبیل تقریبا از نظر فنی تغییری نداشته و دیفرانسیل جلو طراحی شده‌است.

 

چانگان CS75 پلاس بهار سال 2022 به بازار چین عرضه می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه