شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شورولت سیلورادو
همراه با سیستم تعلیق مولتی‌ماتیک

 

مدل‌های HD ZR2 و Bison سیلورادو جدیدترین محصولات آفرود محور شورولت هستند که هر دو آنها تابستان سال جاری به بازار خواهند آمد.


هر دو نسخه ZR2 و Bison تنها بر اساس مدل 2500 Crew Cab سیلورادو HD توسعه پیدا کرده‌اند. پیشرانه‌ای که برای نسخه‌های استاندارد در نظر گرفته شده از نوع 8 سیلندر 6.6 لیتر است که توان تولید 401 اسب‌بخار قدرت و 629 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. خریداران همچنین می‌توانند پیشرانه 8 سیلندر 6.6 لیتر توربو دیزل دورامکس را انتخاب کنند که 470 اسب‌بخار قدرت و 1321 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت به چهارچرخ در هر دو پیشرانه توسط گیربکس 10 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود. این پیکاپ مجهز به قفل دیفرانسیل الکترونیکی است که تنها با یک دکمه از کابین فعال خواهد شد.


سیستم تعلیق پیکاپ شورولت سیلورادو از steering knuckles و بازوهای بالا و پایین به روز شده و دمپرهای Multimatic DSSV بهره می‌برد که نسبت به دیگر سیلورادوهای HD دیگر 1.5 اینچ ارتفاع بیشتری دارد. مود رانندگی آفرود در این پیکاپ‌ مواردی همچون ترمز ضد قفل، کنترل کشش، کنترل پایداری، واکنش پدال گاز، تعویض دنده و قفل دیفرانسیل را کنترل می‌کند.

 


ZR2 HD از جلوپنجره منحصر به فرد، لوگو تغییر یافته شورولت، محافظ فولادی گیربکس، سینی محافظ آلومینومی جلو، تایرهای 35 اینچGoodyear Wrangler Territory MT و رینگ 18 انیچ بهره می‌برد. در داخل کابین شورولت سیلورادو، ترکیبی از روکش چرم Jet Black و Graystone، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 13.4 اینچ و نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچ پشت فرمان استفاده شده است. خریداران می‌توانند نماشگر هداپ دیسپلی 15 اینچ نیز برای این خودرو سفارش دهند.


American Expedition Vehicles برای ساخت نسخه Bison که بر روی سیلورادو 1500 و کلورادو نیز قابل انجام است باردیگر با شورولت همکاری داشته و تنها تغییرات آن شامل رینگ‌های 18 اینچ با روکش مشکی براق، سپر جلو و عقب فولادی، سینی‌های محافظ بیشتر که از ستون فرمان محافظت می‌کند، ترنسفر کیس، سیستم اگزوز و بج‌ها و برچسب‌های Bison می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه