شبکه‌های اجتماعی

بدون تغییر قیمت نسبت به نسخه قبلی

 

شرکت بهمن موتور در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، در کنار رونمایی از پیکاپ جدید G9، نسخه به روز شده فیدلیتی پرایم را نیز به نمایش گذاشت.

 

پیش از این بسیاری از مشتریان شرکت بهمن موتور از عملکرد جعبه‌دنده 6 سرعته دو کلاچه خشک فیدلیتی رضایت نداشتند و به دلیل ماهیت این نوع از جعبه‌دنده‌ها بعضا با داغ کردن و افت عملکرد گیربکس مواجه می‌شدند. این مشکل در نسخه به روز شده فیدلیتی پرایم توسط بهمن موتور برطرف شده است.

 

نسخه به روز شده بهمن فیدلیتی پرایم در بخش قوای محرکه دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که توانایی تولید 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. اما در بخش انتقال قدرت، بهمن موتور اینبار از جعبه‌دنده 6 سرعته دوکلاچه تر (Wet) استفاده کرده است تا مشکلات مربوط به جعبه‌دنده قبلی برطرف شود. 

 

علاوه بر این، اهرم تعویض دنده و کنسول میانی در داخل کابین نیز دستخوش تغییراتی شده است. در نسخه جدید فیدلیتی پرایم با اهرم تعویض دنده الکترونیکی موسوم به Shift by Wire رو به رو هستیم که علاوه بر ظاهری جذاب‌تر و مدرن‌تر، مطابق با تکنولوژی روزی است که بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا از آن استفاده می‌کنند. 

 

 

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که نسخه به روز شده فیدلیتی پرایم در بخش تعلیق عقب، سیستم تهویه مطبوع و نسخه نرم‌افزای سیستم کنترل پایداری نیز بهینه‌سازی‌هایی را پشت سر گذاشته است. بهمن موتور اعلام کرده است که نسخه بهینه شده فیدلیتی پرایم بدون افزایش قیمت و با همان قیمت نسخه قبلی به فروش خواهد رسید.

 

 

نظر دهید


دانیال
این ژیگول خوشگله فقط !! همین ، از سمند سورن سواریش بهتره ولی باز گیربکس سمند بهتره ! باورکنید ؛

در همین زمینه