شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فاسی - بزرگترین رژه لامبورگینی
به مناسبت شصتمین سالگرد

 

سال 2023، لامبورگینی شصتمین سال تاسیس خود را جشن می‌گیرد و به همین دلیل در ژاپن که یکی از بزرگترین بازارهای این شرکت به حساب می‌آید، با 251 دستگاه از مدل‌های خود در پیست سوزوکا رکورد بزرگترین رژه خودروهای لامبورگینی را شکست و در گینس ثبت کرد.


در این رژه خودروهایی مانند میورا افسانه‌ای، کونتاش LPI 800-4 و مدل‌های مهمی مانند 350 GT، Islero و کونتاش نیز که توسط دپارتمان Polo Storico بازسازی شدند حضور داشتند. این شرکت توسط بخش شخصی سازی Ad Personam یک ماکت نمونه در این فضا قرار داده تا مشتریان بتوانند به راحتی علایق خود را بر روی آن پیاده سازی کنند و آن را سفارش دهند.


با توجه به اینکه تعداد مالکین در این رویداد بالا بود، لامبورگینی از فرصت استفاده کرد و استراتو را به بازار ژاپن و ثروتمندان و مشتریان این برند معرفی کرد. این مدل از سیستم تعلیق بلند‌تر، عرض بیشتر، محافظ‌های زیر خودرو، یک اسکوپ سقفی برای ورود بهتر هوا به موتور و لاستیک‌های سفارشی بریجستون Dueler AT002 بهره می‌برد. پیشرانه مورد استفاده بر روی این نمونه از نوع 10 سیلندر 5.2 لیتر است که 602 اسب‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. لامبورگینی تنها 1499 دستگاه از این خودرو تولید خواهد کرد.


در این مراسم لامبورگینی هوراکان STO Time Chaser_111100 و مجسمه Time Gazer نیز حضور داشتند که حاصل فعالیت هنرمند ژاپنی یعنی Ikeuchi است. 111100 کد باینری عدد 60 است که درپوش پیشرانه آن شبیه به کیس کامپیوتری می‌ماند. از دیگر خودروهای حاضر در این مراسم Diablo SE30, Murcielago 40th Anniversary, Aventador LP-720-4 50th Anniversary بودند.


دپارتمان Polo Storico رویداد دیگری برای شصتمین سالگرد تاسیس لامبورگینی در St. Moritz سوئیس برگزار کرد. در این مراسم لامبورگینی، P400 S Millechiodi را به نمایش گذاشت.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه