شبکه‌های اجتماعی

مدیر عامل لامبورگینی عهده‌دار سمت مدیریت فرمول یک شد
اتومبیل فارسی - استفانو دومنیکالی مدیرعامل لامبورگینی ی

استقبال تیم‌های فرمول یک از مدیریت استفانو دومنیکالی

 

استفانو دومنیکالی که در حال حاضر سمت مدیریت عامل شرکت خودروسازی لامبورگینی را بر عهده دارد، از سال 2021 میلادی مدیریت اجرایی و عامل فرمول یک را نیز عهده‌دار خواهد بود.

وی قرار است جایگزین چیس کری مدیر عامل فعلی گروه فرمول یک شود. لازم به ذکر است که استفانو دومنیکالی 55 ساله از سال 2008 تا 2014 مدیریت تیم فرمول یک فراری را بر عهده داشت و از سال 2016 به عنوان مدیر عامل به شرکت خودروسازی لامبورگینی پیوست. چیس کری مدیر فعلی فرمول یک در مورد این انتصاب گفت: «ما خوشحالیم و از انتصاب استفانو دومنیکالی به عنوان رئیس و مدیر عامل فرمول یک استقبال می‌کنیم. استفانو پیشینه‌ای غنی از موفقیت در تیم فرمول یک فراری و فراتر از آن در صنعت خودروسازی با حضور در آئودی و لامبورگینی را به فرمول یک می‌آورد.»

انتصاب دومنیکالی مورد استقبال گسترده تیم‌های فرمول یک قرار گرفته است تا جایی که مک‌لارن در بیانیه‌ای گفت: «وی فرد مناسبی برای این سمت است و فرمول یک را به دوره جدیدی  هدایت می‌کند.»

 

دومنیکالی در مورد سمت جدید خود گفت: «من از پیوستن به فرمول یک بسیار هیجان‌زده هستم. چرا که این ورزش همیشه بخشی از زندگی من بوده است. من در ایمولا به دنیا آمدم و در مونزا زندگی کردم. مشتاقانه در انتظار حضور در فرمول یک و ارتباط با تیم‌ها، اسپانسرها و شرکای این مسابقات هستم. 6 سال فعالیت در آئودی و لامبورگینی، دیدگاه و تجربه زیادی در اختیار من قرار داده است که به فرمول یک خواهم آورد.»

نظر دهید


در همین زمینه