شبکه‌های اجتماعی

رونمایی محصول لوکس مدیران خودرو در ارگ تجاری تجریش
اتومبیل فارسی - کارشو مدیران خودرو 777 در ارگ تجاری تجریش

مدیران خودرو 777 کارشو خود را همزمان با رونمایی X55 پرو آغاز کرد


مدیران خودرو 777 روز گذشته به صورت رسمی کارشو جدید خود را در ارگ تجاری تجریش آغاز کرد. همزمان با این افتتاح کارشو دائمی، نمایندگی 777 مدیران خودرو، کراس اوور کامپکت خود را با نام ام‌وی‌ام X55 پرو برای مردم تهران رونمایی کرد.


نمایندگی 777 مدیران خودرو رتبه برتر فروش محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس را در میان نماینده‌های مدیران خودرو دارا است و در حال حاضر دارای سه شعبه فعال در شهرهای تهران و کرج است. این مجموعه همچنین سه کارشو فعال در مجتمع تجاری ارگ تجریش، مجتمع تجاری اوپال در تهران و مجتمع تجاری مهراد در کرج را برگزار می‌کند.


مدیران خودرو 777 به عنوان رتبه برتر فروش محصولات ام‌وی‌ام، دارای اداره تحویل اختصاصی است و سعی در ارائه خدمات متفاوت به مشتریان خود دارد. این مجموعه روز گذشته همزمان با افتتاح سومین کارشو فعال خود در مجتمع تجاری ارگ تجریش، ام‌وی‌ام X55 پرو را برای مردم تهران رونمایی کرد.


ام‌وی‌ام ایکس55 پرو یک کراس اوور کامپکت با اندازه 4318، 1830 و 1664 میلی‌متر برای طول، عرض و ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن به 2610 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که نسبت به نمونه پیش از فیس لیفت با افزایش قدرت و گشتاور همراه بوده است. توان موتور ام وی ام X55 پرو 156 اسب بخار است و بیشینه گشتاور آن به 230 نیوتن متر می‌رسد. این اعداد در نسخه پیش از فیس لیفت به ترتیب با 147 و 210 برابر بود.


ام‌وی‌ام X55 پرو در این فیس لیفت علاوه بر تغییرات ظاهری در نمای جلو و عقب، به امکانات بیشتری مجهز شده و نمای داخلی آن نیز به کلی دگرگون شده است. مدیران خودرو این محصول با تیم قرمز رنگ به بازار عرضه می‌کند. به گونه‌ای که استفاده از المان‌های قرمز رنگ را چه در نمای کابین و چه بیرون خودرو به وضوه می‌توان مشاهده کرد. دو نمایشگر 10.25 و 7 اینچی به ترتیب برای سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه کیلومتر این خودرو در نظر گرفته شده و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با کلیدهای لمسی نیز از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود.


ام‌وی‌ام X55 پرو در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت در بازار ایران عرضه خواهد شد که به ترتیب 933 و 953.7 میلیون تومان قیمت دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه