شبکه‌های اجتماعی

یک سدان جدید و چهار مفهومی نیسان در راه شانگهای

نیسان ورسا قبل از نمایشگاه شانگهای رونمایی می‌شود

بعد از دستگیری کارلوس گون افسون‌گری شرکت‌های بزرگ به طور قابل توجه‌ای کاهش یافت، این اتفاق در صنعت خودروسازی به نوعی بعد از دیزل‌گیت برای فولکس‌واگن، بزرگ‌ترین زلزله‌ای صنعت خودرو بود که اتحاد رنو و نیسان را اسیر خود کرد. نیسان در حال برنامه‌ریزی برای تولید محصولات جدید این شرکت است و اعلام کرد در هفته پیش‌ رو، اتومبیل جدیدی را با برند خود معرفی می‌کند.

مشخص است که اتومبیل جدید نیسان یک سدان است، اما هنوز برای آن نامی منتشر نشده است. این اتومبیل برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل شانگهای به نمایش درخواهد آمد. اطلاعات دقیقی از این مدل منتشر نشده، اما نشانه‌هایی که به بیرون درز کرده است، این نیسان جدید ترکیبی از ایده‌‌ها و علائم جدید طراحی این شرکت را در خود جای داده است. همچنین این مدل از تکنولوژی مدرن نیسان که برای خودروهای الکتریکی و خودران طراحی شده نیز استفاده می‌کند، که در اصطلاح Nissan Intelligent Mobility گفته می‌شود. نیسان با به نمایش گذاشتن این اتومبیل به نوعی از چشم‌انداز آینده این شرکت برای طراحی، رانندگی و یکپارچه سازی سیستم‌ها رونمایی خواهد کرد.

حتی اگر این خودروساز در حال حاضر با تنگ نظری و محافظه کاری از سدان جدید حرف می‌زند، مشخص است در میان محصولات سدان حال حاضر نیسان تنها تعدادی گزینه مطلوب متناسب با برنامه‌های تولید فعلی این خودروساز وجود دارد و همچنین به نظر نمی‌رسد این شرکت قصد تولید مدل جدیدی را داشته باشد و تنها در صورتی می‌تواند باعث شگفتی همه شود که نسخه جدیدی از یکی مدل‌های خود را به نمایش بگذارد.

اکنون این خودروساز ژاپنی روی نسخه جدید از نیسان سنترا و نیسان آلمرا کار می‌کند، بنابراین دو نامزد اصلی برای حضور در این رویداد چینی یعنی نمایشگاه شانگهای هستند. همچنین نیسان سانی هم به یک بازبینی جدی در این خودروسازی ژاپنی نیازمند است و به عنوان یک نکته جانبی نیسان ورسا جدید چند روز زودتر از نمایشگاه شانگهای در حاشیه فستیوال موسیقی Rock the Ocean’s Tortuga در ایالت فلوریدا آمریکا در 12 آپریل به نمایش گذاشته خواهد شد.

در روز اول نمایشگاه شانگهای می‌توان اطلاعات دقیق‌تری نسبت به این سدان نیسان به دست آورد.

علاوه بر به نمایش در آمدن این سدان جدید در فرش قرمز نمایشگاه شانگهای، نیسان دو اتومبیل مفهومی جدید خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت، این بدین معناست که مخاطبان چینی نمایشگاه شانگهای شانس دیدن خودروهای مفهومی IMs و IMQ را خواهند داشت. همچنین دو اتومبیل مفهومی الکتریکی این شرکت نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه