شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آکورا اینتگرا
جوایز تقسیم شد

 

روز موعود فرا رسید و بالاخره برندگان جوایز بهترین خودروهای آمریکا شمالی مشخص شدند. 9 نامزد نهایی این مراسم سالیانه در نوامبر سال گذشته معرفی و روز 11 ژانویه مراسم نهایی در پونتیاک میشیگان انجام شد.


در بخش خودرو سال آمریکا آکورا اینتگرا با پیشی گرفتن از جنسیس G80 EV و نیسان Z توانست به مقام نخست برسد. این خودرو با 174 رای به این جایگاه رسید.


در رده پیکاپ‌ها این فورد F-150 لایتنینگ بود که با 483 رای رقبایی همچون شورولت سیلورادو ZR2 و لوردستون اندورانس را کنار زد و رتبه اول را از آن خود کرد.


در بخش utility دومین نماینده جنسیس نیز نتوانست مقام نخست را به دست بیاورد و کدیلاک لیریک نیز نظر داوران را جلب نکرد. کیا EV6 با 258 رای که به خاطر استایل، عملکرد قدرتمند در نسخه GT، برد پیمایش بالا و شارژ آسان به آن داده شد توانست خود را به رقبا دیکته کند.


این برای اولین بار بود که خودروهای الکتریکی در هر سه دسته حضور داشتند و در دو بخش به مقام نخست می‌رسند.


این مراسم هر سال برگزار می‌شود و داوران آن را 50 روزنامه‌نگار آمریکایی و کانادایی تشکیل داده‌اند. ابتدای هر سال آنها با لیستی بلند بالا مراحل این مراسم را آغاز می‌کنند و رفته رفته در ماه‌های بعد این لیست را به تعداد کمتری کاهش می‌دهند. برندگان سال گذشته هوندا سیویک، فورد موریک و فورد برانکو بودند.

 

نظر دهید


در همین زمینه