شبکه‌های اجتماعی

یات ادیشن نسخه‌ای لوکس‌تر از شاسی بلند رولزرویس
اتومبیل فارسی - رولزرویس کالینان تیونینگ کارلکس دیزاین

تیونینگ به سبک قایق‌های لوکس


کارلکس دیزاین شرکتی است که در بحث تیونینگ خودروهای لوکس، با تغییراتی متفاوت و غیر سنتی معروفیت خود را به دست آورده و حالا به سراغ رولزرویس کالینان رفته تا آن را یک رده بالاتر ببرد. یکی از زیر شاخه‌های این شرکت تیونینگ Yachting Edition است که از سبک قایق‌های لوکس الهام گرفته می‌شود.


حالا کالینان جدیدترین عضو این مجموعه به حساب می‌آید و درست مانند پروژه لندروور دیفندر از بدنه‌ای با روکش نقره‌ای که شبیه به آلومینیوم براش نخورده می‌ماند سود می‌برد. بر خلاف قسمت پایین بدنه، سقف، ستون و جلوپنجره به رنگ سیاه در آمده‌اند تا کنتراستی بیشتری ایجاد کند. رینگ‌های 22 اینچ پنج‌پر با طرح سفارشی و رنگ سیلور تکمیل کننده استایل لوکس خارجی است.


همانطور که بالاتر اشاره شد این خودرو در دسته بندی لایف استایل قایق‌های تفریحی لوکس که به آن یات گفته می‌شود قرار دارد. کارلکس کابین کالینان را برای مشتریانی که به قایق سواری علاقه دارند اما می‌خواهند آن را از بیرون تجربه کنند دیزاین کرده است. داخل کابین صندلی‌ها، بخشی از رو دری‌ها، داشبورد و کنسول میانی به رنگ نقره‌ای بدنه درآمده‌اند و دیگر اجزا مانند بالای داشبورد، ستون‌ها، فرمان، زیر آرنجی و قسمت پایین کنسول میانی، بخشی از رو دری‌ها و پشتی صندلی‌های جلو برای تضاد بیشتر رنگی قهوه‌ای نارنجی دارند. این ترکیب رنگی همراه با پترن صندلی‌ها، دوخت‌های چرم کابین و تزئینات چوبی باعث می‌شود تا قلب طرفداران قایق‌های لوکس و تفریحی از جا کنده شود.


شرکت کارلکس دیزاین تنها بر روی بخش‌های خارجی تمرکز دارد و از این رو هیچ تغییراتی در بخش فنی کالینان صورت نگرفته است. پیشرانه 12 سیلندر 6.7 لیتر توئین توربو این شاسی بلندر لوکس 563 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال قدرت به هر چهارچرخ بر عهده گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF است.


متاسفانه این تیونر لهستانی از قیمت نهایی این خودرو صحبت نکرده است و تنها راه دریافت اطلاعات تماس با این شرکت خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه