شبکه‌های اجتماعی

خوش صدا‌ترین AMG

 

AMG GT63 S E Performance یکی از پر قدرت‌ترین خودروهایی است که توسط Affalterbach تولید شده و البته بعد از هایپرکار AMG One این سدان هایبرید خوش صدا و پُر صدا‌ترین محصول AMG به حساب می‌آید.


مانند اکثر خودروهایی که به شرکت منصوری می‌رسد این خودرو نیز ابتدا برای تغییرات بصری آماده می‌شود و سپس بنا به درخواست مشتری تقویت پیشرانه نیز بر روی آن اعمال خواهد شد. پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو این خودرو در حالت استاندارد 831 اسب‌بخار و 1470 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که برای منصوری کم به نظر می‌رسید؛ به همین منظور این تیونر آلمانی با تغییراتی در قوای محرکه خروجی آن را به 880 اسب‌بخار قدرت و 1490 نیوتن‌متر گشتاور رساند. این افزایش قدرت منجر به این شد که حداکثر سرعت این سدان به 320 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کند و 0.1 ثانیه در شتاب اولیه سریع‌تر شود.


از نظر طراحی، منصوری کاپوت جدید کربن با خروجی هوا بیشتر و اسپویلر کربن عقب را بر روی این خودرو نصب کرده تا در کنار قطعات پُر تعداد فیبر کربن به بهبود وزن کمک کند. این شرکت زیر خودرو از رینگ‌های سبک وزن Type Y.5 با سایز 22 اینچ استفاده کرده تا در عین زیبایی به کاهش وزن کلی کمک کرده باشد.


داخل کابین که با رنگ بیرونی همخوانی ندارد از چرم و فیبر کربن پوشیده شده است که هر خریدار می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن را تغییر دهد. منصوری قیمت این نمونه را فاش نکرده اما نباید قیمت ارزان برای این خودرو که در حالت استاندارد 209.600 دلار قیمت دارد متصور بود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه