شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - RSQ8 منصوری
دومین پروژه از برند آئودی

 

منصوری عموما پروژه‌های خود را از برندهایی همچون مرسدس، بنتلی، رولزرویس و حتی فراری انتخاب می‌کند و کمتر سراغ برندی همچون آئودی رفته است. اولین پروژه آئودی منصوری سال 2020 بر اساس RS6 Avant شکل گرفت و حالا نوبت به دومین محصول از ارباب حلقه‌ها رسیده تا توسط منصوری ارتقا پیدا کند.


منصوری RSQ8 را از نظر بصری و همینطور قوای فنی تغییر داده تا جلوه بیشتری داشته باشد. منصوری نمای رو به رو را با تغییر کاپوت فیبرکربن، جلوپنجره جدید با مش‌های بزرگتر، ورودی‌های هوا بیشتر سپر، دفیوزر جلو همراه با راکر‌های کناری که از جنس فیبر کربن هستند تهاجمی‌تر از قبل کرده است. بدنه RSQ8 به رنگ سبز درآمده و به عنوان تزئین، یک نوار زرد رنگ که بر روی بدنه، کلیپر‌ها، دور رینگ‌های 24 اینچ، لبه قطعات فیبرکربن، دور ورودی‌های هوا و روی درهای جلو آن را همراهی می‌کند.


منصوری با آپدیت ECU و سیستم اگزوز جدید توسعه یافته توانسته پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو این خودرو را به 780 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور برساند. با چنین اعدادی RSQ8 منصوری حالا به 3.3 ثانیه زمان برای رسیدن به تندی 100 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد. حداکثر سرعت این خودرو 320 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه