شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایپا شاهین CVT
آغاز ثبت نام از فردا سوم دی ماه

سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی فردا یک‌شنبه 3 دی‌ماه 1402 برای ثبت‌نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA از گروه سایپا باز خواهد شد.

 

بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا آن دسته از متقاضیان جدید خرید خودرو که جدید خرید خودرو که حائز شرایط ثبت‌نام در این بخشنامه باشند و تاکنون در سامانه یکپارچه نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نکرده باشند می‌توانند از فردا یک‌شنبه 3 دی‌ماه 1402 تا 7 دی‌ماه 1402 تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام به خرید یکی از دو محصول سایپا کنند.

 

در این طرح فروش فوق‌العاده شرکت سایپا متقاضیانی می‌توانند نسبت ثبت‌نام و دریافت خودرو اقدام کنند که موعد انتخاب خودرو آن‌ها دی ماه تعیین شده و پیش از این در مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند. همچنین آن دسته از متقاضیانی که خودرو خود را انتخاب کرده‌اند و موعد زمانی تحویل خودرو آنها در فصول آتی تعیین شده است امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از میان دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA را دارند.

 

علاوه بر این کلیه افرادی که دعوتنامه برای آن‌ها صادر شده و یا خرید خودرو داشته‌اند و همچنین متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نمی‌شوند.

 

        بخوانید -> فروش فوق‌العاده لاماری ایما ویژه دی ماه 1402

 

گفتنی است متقاضیان این طرح فروش فوق‌العاده گروه سایپا پس از ثبت نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودروهای داخلی ظرف مدت 5 روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند و با توجه به اطلاعیه درج شده هر دو خودرو در رنگ سفید به مشریان عرضه شده و موعد تحویل آن 90 روزه خواهد بود.

 

در این شرایط فروش فوق العاده قیمت شاهین با جعبه دنده اتوماتیک و ساینا S تیپ DA به ترتیب 641 میلیون و 718 هزار تومان و 323 میلیون و 757 هزار تومان تعیین شده است.

نظر دهید


در همین زمینه