شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش سایپا شاهین، ساینا S و کوییک S اعلام شد
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

تحویل در سال 1399

جزييات طرح جديد پيش‌فروش سه محصول گروه خودروسازی سايپا اعلام شد.

 

در طرح جديد پيش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سايپا سه خودرو شاهين، كوییک S و ساينا S به بازار عرضه خواهند شد.

در اين طرح خودرو شاهين با پيش‌پرداخت ۸۰ ميليون تومان و موعد تحويل اسفندماه ۹۹، كوییک S با پيش‌پرداخت ۴۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحويل بهمن و اسفند ۹۹ و ساينا S با پيش‌پرداخت ۳۹ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحويل دی، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه خواهند شد.

قيمت نهايی خودروها در طرح پيش‌فروش مذكور در زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان مشخص خواهد شد و مشتريان و علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاركت در طرح فوق، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تيرماه تا چهارشنبه ۲۵ تيرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی ثبت‌نام كنند.

 

شرایط و نحوه ثبت‌نام

1-مشتريان پس از ورود به سايت فروش اينترنتي محصولات سايپا به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام خواهند كرد. ضمنا متقاضيانی كه در خردادماه سال جاری جهت شركت در روش فروش فوق‌العاده و پيش‌فروش يك ساله نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اقدام كرده‌اند و از منتخبان دو طرح مذكور نبوده‌اند، نيازی به دريافت مجدد كد كاربری و كلمه عبور ندارند و منتخبان دو طرح قبلی هم امكان مشاركت در اين طرح را نخواهند داشت.

 

2-در اين طرح نيز همچون ساير طرح‌ها، محدوديت كد ملی برای ثبت‌نام كنندگان اعمال خواهد شد و حداقل سن متقاضيان خريد خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگی خودرو حداقل پايه سوم هستند.

 

3-امكان صلح و انتقال خودرو به‌صورت وكالتي وجود ندارد. متقاضيان طی ۴۸ ماه گذشته نبايد ثبت‌نام و صدور فاكتور از دو شركت سايپا و ايران خودرو داشته باشند.

 

4-متقاضيانی كه دارای پلاک انتظامی فعال يا فاقد گواهينامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امكان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شركت سايپا و ايران‌خودرو را نخواهند داشت.

 

5-شماره تلفن همراه، شماره كارت، شماره حساب بانكی و شماره شبا كه وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز می‌شود الزاماً بايد متعلق به شخص متقاضی باشد.

 

6-كد پستی متقاضی ثبت‌نام كننده و كد نمايندگي انتخابی بايد از يک استان بوده و در صورتی كه مشتری حداكثر سه ماه پس از تاريخ تحويل خودرو برای سرويس اوليه به نمايندگی مجاز سايپا مراجعه نكند، كارت گارانتی خودرو غيرفعال خواهد شد.

 

7-طرح پيش‌فروش مذكور با قيمت غيرقطعی بوده و هيچ گونه مبلغی به‌عنوان پيش‌دريافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌كشی اخذ نخواهد شد.

 

8-ظرفيت ثبت‌نام در روش پيش‌فروش متناسب با برنامه توليد گروه خودروسازی سايپا است و فهرست نهايی انتخاب‌شدگان از طريق سايت فروش اينترنتی سايپا و ارسال پيامک ظرف سه روز پس از اتمام قرعه‌كشی اعلام خواهد شد.

 

9-پس از اعلام نتايج قرعه‌كشی، منتخبان بايد ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به واريز وجه علی‌الحساب پيش‌پرداخت قيمت خودرو اقدام كنند و در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اوليه متقاضی منتخب‌شده ابطال خواهد شد.

 

جزئیات بیش‌تر این شرلایط فروش به شرح زیر است:

AutomobileFa Saipa Sale Plan 22 Tir 99

 

نظر دهید