شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس‌واگن پولو جی‌تی‌آی Edition 25
محدود به 2500 دستگاه

 

شاید عادت کرده‌اید که پسوند GTI را تنها بر روی گلف ببینید اما فولکس واگن این بج را بر روی برخی از هاچ‌بک‌های خاص خود نیز قرار داده است. یکی از آنها پولو محسوب می‌شود که بدو شک از زمان معرفی در کلاس سوپرمینی‌ها سلطنت کرده و همچنان در این راه ادامه می‌دهد.


فولکس‌واگن پولو جی‌تی‌آی Edition 25 از ابتدا ماه جون برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد و از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر توربو TSI استفاده می‌کند که 204 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. Polo GTI Edition 25 برای رسیدن به تندی 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 6.5 ثانیه زمان نیاز دارد.


فولکس‌واگن به صورت استاندارد بر روی این هاچ‌بک از سیستم تعلیق اسپرت استفاده می‌کند که ارتفاع خودرو را 15 میلی‌متر کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این سوپرمینی جذاب می‌توان به قفل الکترونیکی دیفرانسیل، چراغ‌های LED ماتریسی تطبیق پذیر، رینگ‌های 18 اینچ آدلاید مشکی و تزئینات مشکی بدنه اشاره کرد. خریداران می‌توانند فولکس‌واگن پولو جی‌تی‌آی Edition 25 را با رنگ‌های Smoke Grey Metallic, Pure White, Ascot Grey, Reef Blue Metallic, Deep Black Pearl Effect, Kings Red Metallic سفارش دهند.


به جز گرافیک زیر درها و پلاک One of 2500 که بر روی رکاب درها نصب شده باقی موارد مشابه به نسخه Polo GTI معمولی است. با پرداخت هزینه اضافی، خریداران می‌توانند سیستم Travel Assist را بر روی خودرو خود نصب کنند که تا سرعت 210 کیلومتر بر ساعت از شتابگیری، ترمزگیری و فرمان پذیری محافظت می‌کند. سیستم اطلاعات و سرگرمی 8 اینچ نیز می‌تواند با مدل بزرگتر جایگزین شود.


احتمال توقف تولید این سوپر مینی به علت استاندارد آلایندگی یورو 7 بسیار بالا است.

 

نظر دهید


در همین زمینه