شبکه‌های اجتماعی

اولین کراس‌اوور کامپکت کابریولت را بهتر بشناسید
AutomobileFa - Volkswagen T-Roc Cabriolet

فولکس‌واگن به دنبال سهم بیشتر از بازار

عرضه اتومبیلی کاملا جدید در سگمنتی از بازار که پیش‌تر توسط سایر محصولات اشباع شده را می‌توان نوعی قمار دانست. کاری که فولکس‌واگن با عرضه T-Roc مرتکب شده و کمتر از ده روز دیگر نسخه‌ای کاملا متفاوت از مدل استاندارد آن را وارد بازار خواهد کرد. فولکس‌واگن T-Roc کابریولت که شرکت سازنده‌اش آن را اولین «کراس‌اوور کابریولت در کلاس کامپکت» می‌داند. این اتومبیل جمع‌و‌جور با سقف متحرک از سوی فولکس‌واگن مامور شده افزایش سهم این خودروساز آلمانی از بازار هدف‌اش شده است.


محصولات خانواده T-Roc اولین بار در سال 2014 و در قالب یک اتومبیل مفهومی توسط فولکس به نمایش درآمد. تولید نسخه پنج در آن از 2017 شروع شد و حالا فولکس‌واگن برای افزودن جذابیت بیشتر به این محصول نسخه‌ای نوآورانه از آن را بازار می‌کند. دو پیشرانه 1.0 لیتری و 1.5 لیتری به ترتیب با 115 و 150 اسب بخار قدرت برای خریداران این اتومبیل در دسترس خواهد بود. نمونه 1.0 لیتری فقط با جعبه‌دنده شش سرعته و پیشرانه 1.5 لیتری به انتخاب مشتری با همین جعبه‌دنده دستی یا یک د‌و کلاچه هفت سرعته همراه خواهد شد. مصرف سوخت T-Roc نیز در حدود 5.4 تا 5.7 لیتر در صد کیلومتر، در نمونه دنده دستی قرار می‌گیرد که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند.


سقف جمع‌شوی فولکس‌واگن T-Roc که از نوع پارچه‌ای و نرم است به ترتیب در 9 و 11 ثانیه باز و بسته می‌شود. در حال حرکت و تا سرعت 30 کیلومتر بر ساعت نیز می‌تواند وضعیت سقف آن را تغییر دارد. مشابه سقف T-Roc را پیش‌تر در نمونه‌های کابریولت گلف و بیتل دیده بودیم و در واقع فولکس‌واگن از همان تجربه‌ها در زمینه سقف متحرک استفاده کرده است.


فروش T-Roc کابریولت از 10 مارس در نمایندگی‌های فولکس‌واگن با قیمت پایه 27 هزار و 500 یورو شروع خواهد شد. 

نظر دهید


در همین زمینه