شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایک روئی D7
با بُرد پیمایش 610 کیلومتر

 

ماه جاری، سایک تصاویر D7 که به عنوان سدان الکتریکی سایز متوسط این شرکت شناخته می‌شود را منتشر کرد. D7 اولین مدل از سری محصولات انرژی جدید D این شرکت به حساب می‌آید که انتظار می‌رود به عنوان بخشی از برنامه سه ساله توسعه خودروهای انرژی جدید این شرکت تولید شود. بر اساس این طرح سایک در سه سال آینده 8 مدل خودرو با انرژی جدید را در سگمنت‌های سدان، شاسی بلند و MPV تولید خواهد کرد.


از نظر طراحی D7 مانند بسیاری از خودروهای الکتریکی چینی، طراحی ساده با المان‌های مشخص دارد. نمای رو به رو به واسطه جلوپنجره بسته، دیلایت‌های باریک و چراغ‌های اصلی روی سپر همراه با لوگو Roewe در مرکز جذاب و زیبا است. با توجه به پایین بودن پوزه خودرو روئی D7، احتمال اینکه سنسور لیدار پشت جلوپنجره باشد وجود دارد. برای حفظ آیرودینامیک و ظاهر اسپرت؛ سایک برای این مدل از دستگیره‌های مخفی شونده و اسپویلر لبه‌ای با استایل دم اردکی استفاده کرده است. نمای عقب به لطف چراغ‌های باریک با گرافیک خاص و تایپوگرافی Roewe از نمای رو به رو بسیار زیباتر شده و کمی به محصولات جگوار نزدیک شباهت دارد.


روئی D7 بر روی پلتفرم Nebula سایک توسعه پیدا کرده و 4890 میلی‌متر طول، 1872 میلی‌متر عرض، 1510 میلی‌متر ارتفاع و 2810 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد. با این ابعاد، سرنشینانی با بلندی قد 1.8 متر در ردیف عقب از 116 میلی‌متر فضای زانو بهره مند خواهند شد. ظرفیت صندوق عقب این خودرو نیز 447 لیتر اعلام شده است.


از امکانات روئی D7 می‌توان به سانروف، رادار کناری عقب، رادار کناری جلو، رادار عقب و جلو اشاره کرد. از نظر قوای محرکه این خودرو از دو گزینه تک موتور پشتیبانی می‌کند که 192 و 207 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. نیروبخش گزینه اول باتری‌ لیتیوم فسفات آهن و گزینه دوم لیتیوم سه عددی است که اولین نمونه در حالت فول شارژ 510 کیلومتر و دومین نمونه 610 کیلومتر بُرد مسافت دارند.

 

 



نظر دهید


در همین زمینه