شبکه‌های اجتماعی

نسخه کامپتیشن پکیج M5 معرفی شد
روتیتر

با عرضه نمونه کامپتیشن پکیج M5 و قرارگرفتن این خودرو در کنار M2 کامپتیشن، ب‌ام‌و تنوع مدل‌های قدرتمند و مسابقه‌ای خود را افزایش داد. به کمک افزایش قدرت پیشرانه و ارتقا سیستم تعلیق، M5 کامپتیشن پکیج 2019 دقیقا هرچیزی را که از یک سدان کاملا اسپرت و درنده را انتظار می‌رود در خود دارد.
قلب تپنده این مدل، همان پیشرانه 4.4 لیتری توربوشارژ هشت سیلندر است که بیشینه قدرت آن به 625 اسب‌بخار رسیده است. اما بیشینه گشتاور این خودرو همچنان روی عدد 750 نیوتن‌متر باقی مانده است. ب‌ام‌و بیان نکرده است که این افزایش قدرت پیشرانه، از چه راهی حاصل شده است، اما به نظر می‌رسد که با تعویض سیستم اگزوز که منجر به خروج بهتر گازهای تولیدی پیشرانه شده، این افزایش قدرت پیشرانه به دست آمده است.
این افزایش قدرت، 0.1 ثانیه شتاب اولیه بهتری را برای نسخه کاپتیشن M5 به ارمغان آورده است. با این تغییرات M5 کامپتیشن پکیج تنها به 3.1 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت برسد و به گفته ب‌ام‌و این خودرو قادر است تا در زمان 10.8 ثانیه از مرز 200 کیلومتر بر ساعت نیز عبور کند.
نسخه کامپتیشن M5 نسبت به نسخه استاندارد، حدود هفت میلی‌متر ارتفاع کمتری تا سطح جاده دارد. همچنین این نسخه به طور پیش فرض، دارای رینگ‌های آلیاژی سبک وزن 20 اینچی است.
جعبه دنده نسخه کامپتیشن با M5 استاندارد تفاوتی ندارد و همچنان یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار وظیفه انتقال قدرت را به هر چهار چرخ این خودرو بر عهده دارد. اما این قابلیت نیز وجود دارد که این نیرو تنها به محور عقب این خودرو نیز منتقل شود. تولید این نسخه، از جولای 2018 آغاز خوهد شد و با قیمتی نزدیک به 111000 دلار راهی بازار می شود.

 

منبع: خودرونویس

نظر دهید


در همین زمینه