شبکه‌های اجتماعی

هیوندای بایون فردا رونمایی می‌شود
اتومبیل فارسی - هیوندای بایون

پیش‌بینی‌هایی در مورد کوچک‌ترین کراس اوور هیوندای

 

هیوندای تیزرهای کراس اوور جدید کوچک خود را با نام هیوندای بایون منتشر کرده که فردا دوم مارس رونمایی می‌شود. این کراس‌اوور کوچک در رده‌ای پایین‌تر از هیوندای کونا قرار خواهد گرفت.


با توجه به تصاویر منتشر شده از هیوندای بایون، می‌توان گفت طراحی این خودرو در نمای جلو، پیرو سبک چراغ‌های جداگانه است. یک ورودی هوای بزرگ نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که با مجموعه چراغ‌های مثلثی شکل پایین احاطه شده و احساس قدرت را در نمای جلوی این خودرو منتقل می‌کند.

 

AutomobileFa Hyundai Bayon 1


در نمای عقب هیوندای بایون نیز شاهد استفاده از چراغ‌های بزرگی هستیم که تمام قد ستون C را پوشانده است. روی در پنجم شیشه‌ای آن نیز یک رشته LED تعبیه شده که چراغ‌های عقب را به یکدیگر متصل می کند و حرف H را شکل می‌دهد. در نمای کابین هیوندای بایون نیز شاهد استفاده از یک نمایشگر بزرگ هستیم که به سبک دیگر محصولات هیوندای طراحی شده است. با این حال به نظر می‌رسد هیوندای از نشانگرهای سنتی برای این کراس‌اوور کوچک خود استفاده کرده است. اما ظاهرا کنترل سیستم تهویه به صورت مجزا و پایین‌تر از آن جانمایی شده است.


از دیگر ویژگی‌های ظاهری هیوندای بایون که در تصاویر کم کیفیت منتشر شده از بروشورهای آن پخش شده‌، می‌توان به بدنه و سقف دو رنگ آن اشاره کرد. رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی دو رنگ و نسبتا بزرگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

AutomobileFa Hyundai Bayon 3


هنوز اطلاعات رسمی در مورد ویژگی‌های فنی هیوندای بایون منتشر نشده است، اما با توجه به این که هیوندای برای این خودرو از پسوند آیونیک استفاده نکرده، می‌توان گفت احتمال تمام الکتریکی بودن این خودرو مردود است. در صورتی که پیش بینی‌های ما در خصوص این که هیوندای بایون بر پایه پلتفرم مشترک با هیوندای i20 طراحی شده، درست باشد، می‌توان گفت موتورهای 1 لیتری توربو، 1.2 و 1.4 لیتری بنزینی و 1.1 توربو و 1.4 لیتری دیزلی برای آن ارائه می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه