شبکه‌های اجتماعی

عرضه نسخه‌ به‌روز شده نیسان پاترول 2022
Automobile Farsi - Nissan Patrol

هفتاد سال با نیسان پاترول

 

 

نسل Y62 نیسان پاترول به دلیل فروش رو به رشد در سال 2022 به‌روز رسانی شده است. برای خریداران محلی دو نسخه از پاترول 2022 وجود دارد که با کد‌های Ti و Ti-L شناخته می‌شود. تغییرات بسیار ظریف بوده و برای نسخه Ti مدل جدید، جلوپنجره مشکی، نشان برند به‌روز شده نیسان و دریچه‌های بازنگری شده گلگیرهای جلو را به همراه داشته است. برای نسخه بالاتر یعنی Ti-L همان گلگیرهای جلو به‌روز شده و در حالی لوگو جدید برند روی آن نصب شده که جلوپنجره کرومی برای آن استفاده شده است.

 

هر دو مدل پاترول 2022 در استرالیا با همان پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 400 اسب‌بخار و 560 نیوتن‌متر عرضه شده‌اند. این پیشرانه به یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک و یک سیستم 4 در 4 متصل می‌شود تا از کشش پاترول حتی در سخت‌ترین شرایط اطمینان لازم را حاصل کند.

 

قیمت این اتومبیل در استرالیا برای نسخه Ti از 58 هزار دلار شروه شده و این در حالی است که نسخه Ti-L 67 هزار دلار قیمت خواهد داشت. امکانات اضافی که برای این نسخه در نظر گرفته شده است، این اختلاف قیمت را کاملا قابل پذیرش می‌کند.

 

به عنوان مثال؛ نیسان پاترول Ti-L هفت نفره بوده و شامل یک صندلی راننده دارای حافظه تنظیمات خاص وی است. به همین مورد می‌توان امکانات دیگر این اتومبیل را اضافه کرد که از جمله آن می‌توان به جعبه خنک کننده کنسول مرکزی در ردیف اول، سیستم صوتی با 12 بلندگو، دو نمایشگر 8 اینچی اطلاعات و سرگرمی در ردیف دو و نمایشگر نمای عقب اشاره کرد. از دیگر امکانات پاترول جدید می‌توان به چراغ روشنایی خاص، درب عقب برقی، ریل‌های سقفی، سانروف، صندلی‌های جلوی گرم شونده و خنک شونده رسید.

 

سال 2021 بهترین سال از نظر فروش پاترول در استرالیا از سال 2008 بود و در ماه سپتامبر 2021، 612 دستگاه پاترول در استرالیا به فروش رفته است.

 

آدام پترسون، مدیرعامل نیسان استرالیا در بیانیه‌ای گفت: « نیسان پاترول همیشه یک وسیله نقلیه افسانه‌ای در استرالیا بوده است و این وضعیت افسانه‌ای تنها در سال 2021 رو به جلو حرکت کرده است.»

 

جالب است بدانید این به‌روزرسانی و همچنین ثبت رکورد فروش نیسان پاترول در استرالیا با هفتادمین سالگرد این مدل در جهان مصادف شده و به نوعی ثابت می‌کند پاترول با هر نسخه بهتر و البته محبوبیت خود را نیز حفظ می‌کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه