شبکه‌های اجتماعی

آئودی A7 لانگ جدید، پیشکش آئودی برای نمایشگاه خودروی شانگهای 2021
اتومبیل فارسی - آئودی A7 لانگ 2022

 نسخه‌ای جذاب از آئودی A7 اسپرت‌بک

 

 

آئودی A7 لانگ به تازگی در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش در آمده و همان طور که انتظار می‌رفت، این اتومبیل یک نسخه سدان از A7 اسپرت‎‌بک با طول کشیده‌تر است.

 

آئودی A7 لانگ از طریق سرمایه‌گذاری مشترک فولکس‌واگن و سایک توسعه یافته و همانطور که از پسوند L در نام آن پیدا است، این محصول نسخه‌ای با طول بیش‌تر از آئودی A7 اسپرت‌بک جدید به شمار می‌رود. طول A7 لانگ 5076 میلی‌متر اعلام شده و این بدان معنا است که این نسخه دارای 98 میلی‌متر فاصله بین د و محور بیش‌تر نسبت به نسخه اسپرت‌بک است. فاصله بین دومحور آئودی A7 لانگ 3026 میلی‌متر اعلام شده است.

 

برای تبدیل آئودی A7 به نسخه لانگ، آئودی تغییراتی را در ساختار سقف، شیشه‌های کناری و درب عقب اعمال کرده و در کنار این تغییرات، از اسپویلر و چراغ‌های عقب LED با گرافیک جدید نیز استفاده شده است.

 

آئودی در ابتدا، A7 لانگ جدید را با نسخه First Edition در سراسر چین به فروش می‌رساند. این نوع به صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی عرضه می‌شود و همچنین دارای سامانه فرمان چهار چرخ است که برای اتومبیلی در این اندازه بسیار مهم است. 

تولید این نسخه فقط به 1000 دستگاه محدود خواهد شد كه در همگی آن‌ها از پیشرانه 6 سیلندر V شکل 3 لیتری مجهز به توربوشارژر در کنار یک سامانه هیبریدی خفیف به کار رفته است. این مجموعه توانایی تولید 335 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را دارا است و توان تولیدی آن نیز از طریق سامانه  چهار چرخ محرک آئودی موسوم به کواترو و جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه به هر دو محور خودرو منتقل می‌شود.

 

آئودی A7 لانگ در اواخر سال جاری در کارخانه بازسازی شده در شانگهای تولید خواهد شد و انتظار می‌رود علاوه بر نسخه 3 لیتری، آئودی A7 لانگ با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ نیز عرضه شود.

 

نظر دهید