شبکه‌های اجتماعی

خودروی اختصاصی کرمان موتور در ایتالیا طراحی شد
اتومبیل فارسی - سدان اختصاصی کرمان موتور

انتشار اسکچ‌های سدان بومی کرمان موتور پیش از رونمایی


کرمان موتور با انتشار چند اسکچ، از عرضه سدان اختصاصی خود خبر داد. این شرکت با خرید پلتفرم جک J4، در حال آماده‌سازی نخستین محصول اختصاصی خود است.


محصول جدید کرمان موتور به صورت اختصاصی توسط این شرکت طراحی و آماده شده است و بر اساس گفته‌های مدیران کرمان موتور، طراحی استایل این خودرو در یک مرکز طراحی در ایتالیا انجام شده است.


کرمان موتور همزمان با توسعه زبان طراحی اختصاصی خود، با همکاری گروه مپنا در حال آماده سازی خودروی الکتریکی اختصاصی خود است و به نظر می رسد نخستین خودروی الکتریکی این شرکت با طرحی نزدیک به آنچه در اسکچ‌ها مشاهده می‌کنیم به مرحله تولید انبوه برسد.


نخستین خودروی بومی کرمان موتور احتمالا در گام نخست با پیشرانه الکتریکی وارد بازار خواهد شد و پس از آن نمونه بنزینی نیز با چهره‌ای شبیه به نمونه الکتریکی ارائه خواهد شد. کرمان موتور با خرید پلتفرم و توسعه محصول اختصاصی خود، گامی مهم در جهت عرضه یک محصول اقتصادی برداشته است و با عرضه نسخه الکتریکی این محصول، به عنوان خودروسازی پیشرو در زمینه عرضه خودروهای با انرژی پاک در ایران شناخته خواهد شد.


بر اساس اخبار منتشر شده، نخستین نمونه‌ها از سدان تمام الکتریکی کرمان موتور آماده شده و در حال سپری کردن مراحل آزمایش است. این محصول احتمالا از سال آینده با برند KMC آماده ورود به بازار ایران خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه