شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - گک GS3
نسل جدید کراس‌اوور کامپکت GAC معرفی شد

 

ترامپچی از شاخه‌های گروه خودروسازی گوانگژو، به تازگی نسل جدید کراس‌اوور کامپکت خود را معرفی کرده و قصد دارد پیش فروش این خودرو را با قیمت 12800 تا 16300 دلار آغاز کند که معادل ریالی آن با دلار 51000 تومانی چیزی حدود 650 میلیون تومان است.


گک ترامپچی GS3 که در چین با نام یینگ‌سو (سرعت سایه) به معنی نیز شناخته می‌شود، یک کراس اوور کامپکت شهری است که بر پایه پلتفرم جدید گروه GAC با نام GPMA طراحی شده است. گک GS3 با طول، عرض و ارتفاع 4410، 1850 و 1600 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2650 میلی‌متر، رقیب مستقیم ام‌وی‌ام X55 پرو است. طراحان خودروسازی گوانگژو در طراحی این خودرو از خطوط و سطوح شکسته استفاده کرده‌اند که هویتی خاص و منحصر به فرد به این خودرو داده است. دستگیره‌های مخفی و رینگ‌های پنج پره سیاه رنگ از ویژگی‌هایی است که در طراحی نمای بیرونی گک GS3 جلب توجه می‌کند.


در نمای جلو، شاهد استفاده از یک جلوپنجره با خطوط پرشمار عمودی هستیم که با زیبایی خاصی سطوح مثلثی شکل در آن دیده می‌شود. استفاده از فرم مثلث در دیگر نقاط بدنه گک GS3 نیز به وضوح نمایان است.


گک GS3
یک نسخه اسپرت‌تر در تیپ بندی خود دارد که با پسوند R تفکیک می‌شود. این نسخه در طراحی نیز تفاوت‌هایی با نسخه معمولی دارد. این تفاوت‌ها شامل طراحی متفاوت رینگ‌ها، خروجی دوبل دایره‌ای شگل اگزوز که وسط خودرو تعبیه شده و همچنین استفاده از رنگ نارنجی در بخش‌های گوناگون خودرو می‌شود.


در نمای داخلی، گک GS3 چندان خاص و متفاوت از رقبای امروزی‌اش به نظر نمی‌رسد. دو نمایشگر 12.3 اینچی در قسمت بالایی داشبورد، طراحی دو رنگ داشبورد و استفاده از تم رنگی آبی که این روزها در خودروسازی چین ترند شده است، فرمان D کات و زاویه کلی داشبورد که به سمت راننده متمایل است، مهم‌ترین ویژگی‌های کابین گک GS3 محسوب می‌شود. از نظر ایمنی ترامپچی این کراس‌اوور کامپکت خود را به سیستم خودران سطح 2 مجهز کرده که سیستم‌های دستیار راننده نظیر ترمزگیری فعال، دستیار حفظ لین، تشخیص تابلوهای محدودیت سرعت و پیروی از آن را در خود جای داده است. همچنین در کابین این خودرو روی ستون A سمت راننده یک دوربین تعبیه شده که وضعیت هشداری هوشیاری راننده را پایش می‌کند. سیستم تعویض دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی و شارژر وایرلس 50وات، برخی از امکانات مهم گک GS3‌ است.


گک GS3 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که توان تولید 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور درون‌سوز به یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه متصل شده که شتاب‌گیری صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 7.5 ثانیه ممکن می‌سازد. همچنین گک میانگین مصرف سوخت GS3 را در هر 100 کیلومتر، 6.8 لیتر اعلام کرده است.

 

نظر دهید


مصطفی
الان شما توی چین زندگی میکنی؟ ما توی چین زندگی میکنیم، چرا زبان چینی مقاله ننوشتی؟ تیتر فریبنده میزنی بازدید بره بالا؟ اینجوری درصد بلاک سایتت میره بالا .‌

در همین زمینه