شبکه‌های اجتماعی

طرح‌های نمای داخلی اشکودا کوشاک منتشر شد
Automobile Farsi - Skoda kushaq

کراس‌اوور کوچک اشکودا برای هندی‌ها

 

اشکودا، خودروساز جمهوری چک به تازگی نخستین تصاویر را از نمای داخلی کراس‌اوور اقتصادی خود با نام اشکودا کوشاک منتشر کرد.


اشکودا پیش از این نیز با انتشار اسکچ‌های نمای بیرونی کوشاک، از رونمایی قریب‌الوقوع محصول اقتصادی خود خبر داده بود. محصولی که بر اساس پلتفرم MQB-A0-IN طراحی شده و تمرکز اصلی آن بر بازار هند است.


یکی از ویژگی‌های اشکودا کوشاک در نمای داخلی، نمایشگرهای جداگانه آن برای اطلاعات راندن و اطلاعات سرگرمی است که به نظر می رسد دارای قطر 10 اینچ باشد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان کلید کنترل روی فرمان، نشانگرهای دیجیتالی و پنل لمسی تنظیم سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. همچنین در این تصاویر می‌توان دید که صندلی‌های اشکودا کوشاک دارای کناره‌های برجسته است که می‌تواند بدن سرنشین را در بر بگیرد.

 

2021 skoda kushaq crossover india 3


از نظر اندازه باید اشکودا کوشاک را در ردیف خودروهای جمع و جور قرار داد، این در حالی است که فضای داخلی این خودرو بسیار بزرگ و پر جا است. افزون بر این‌، اشکودا با تکنولوژی‌های اختصاصی همراه شده که با نام سیمپلی کلور (Simply Clever) همراه شده که شامل یک فضای مخصوص برای زیر صندلی برای قرار دادن چتر، فضاهای کوچک برای درون درها برای قرار دادن زباله و یک یخ خرد کن و موارد دیگری از این دست می‌شود.


اشکودا کوشاک بر پایه نسخه ارتقا یافته پلتفرم مدولار MQB-A0 که برای خودروهای کامپکت استفاده می‌شود، طراحی شده استو هدف اصلی از تولید این خودرو بازار هند است، اما ممکن است در آینده وارد بازار کشورهای دیگر نیز بشود.

 

نظر دهید


در همین زمینه