شبکه‌های اجتماعی

ب‌ام‌و سری 3 گرن لیموزین برای هندی‌ها معرفی شد
اتومبیل فارسی - ب ام و سری 3 گرن لیموزین

سری 3 با طول اضافه

 

اگر در هند زندگی می‌کنید و به دنبال خودرویی راحت‌تر از ب‌ام‌و سری 3 هستید، اما بودجه خرید ب‌ام‌و سری 5 را ندارید، می‌تواند نسخه محور بلند ب‌ام‌و سری 3 را انتخاب کنید.


ب‌ام¸و به تازگی نسخه محور بلند سری 3 را در هند معرفی کرده است، اما بر خلاف بازار چین که با نام‌گذاری بسیار ساده این خودر را با نام ب‌ام‌و سری3 LWB (Long WheelBase) می‌شناسند، این خودرو در هند با نام «گرن لیموزین» عرضه می‌شود. اسمی که برای این خودرو بسیار زیباتر و برازنده‌تر است و هم ردیف نام‌هایی چون گرن کوپه و گرن توریزمو قرار می‌گیرد.

 

    بخوانید -» نسل جدید ب ام و سری 3 رونمایی شد

 

    بخوانید -» نسخه تورینگ نسل جدید ب ام و سری 3 معرفی شد


صرف نظر از این که شما نسخه کشیده‌تر ب‌ام‌و سری 3 را با چه نامی صدا می‌زنید، باید گفت طول این خودرو به گونه‌ای افزایش یافته که مانند بسیاری دیگر از نسخه‌های کشیده‌ شده، احساس نمی‌کنید این افزایش طول در کجا اتفاق افتاده است. ب‌ام‌و توانسته به شکلی درست 11 سانتی‌متر به طول کلی سری 3 گرن لیموزین اضافه کند و این افزایش در فاصله بین دو محور این خودرو صورت گرفته و به عدد 2961 میلی‌متر رسیده است.


طول کلی سری 3 گرن لیموزین 4829 میلی‌متر است، بنابراین هنوز با ب‌ام‌و سری 5 G30 اختلاف دارد، اما اندازه فاصله بین دو محور این که به ترتیب 116.5 اینچ و 117.1 اینچ است، اختلاف اندکی با هم دارد.
برای مشخصات فنی نیز، شما می‌توانید 320 Ld گرن لیموزین یا 330 Li گرن لیموزین را انتخاب کنید. همچنین امکان انتخاب بین دو سطح تجهیزاتی لاکچری لاین و M اسپرت فرست ادیشن که آئرو پکیج، رینگ‌های 18 اینچی و فرمان چرمی M به آن اضافه شده، برای مشتری وجود دارد.


در این نسخه همچنین ویژگی‌هایی مانند پشت سری جدید ردیف عقب و زیر آرنجی جدید وسط افزوده شده است. فضای صندوق بار سری 3 گرن لیموزین تا 480 لیتر گنجایش دارد.
قیمت ب‌ام‌و سری 3 گرن لیموزین در بازار هند از 70574 دلار آغاز می‌شود، این در حالی است که برای خرید یک دستگاه ب‌ام‌و سری 5 باید دست کم 76640 دلار هزینه کنید. انتخاب شما بین این دو خودرو کدام است؟

نظر دهید