شبکه‌های اجتماعی

مرسدس بنز سی کلاس آل‌ترین معرفی شد
Automobile Farsi - 2022 Mercedes Benz C Class All-Terrain

همه‌گیری نسخه کراس


پس از مدتی دست به دست شدن تصاویر جاسوسی خودرویی کراس از سوی مرسدس با قد و قواره سی کلاس که در پوششی مخفی شده بود، حالا خبر رسمی است. مرسدس بنز از نسخهAll-Terrain سی کلاس رونمایی کرد. در بازار ایران اغلب این نوع خودروها را با پسوند کراس می‌شناسیم. نسخه‌ای از مرسدس کلاس C واگن است که با افزایش ارتفاع و ایجاد برخی تغییرات دیگر سعی شده تا قدرت مانور آن در مسیرهای ناهموار افزایش یابد.


مانند نسخه آل‌ترین E کلاس، این محصول جدید مرسدس نیز از گلگیرهای برجسته‌ای با لبه‌های پلاستیکی، سپرهای متمایز از نسخه واگن (Estate) و ارتفاع بیشتر برخوردار شده تا بتواند خود را در میان خودروهایی که قابلیت آفرود دارند جای دهد. افزون بر این‌ها مرسدس‌بنز یک صفحه محافظ نیز در زیر سپر جلو تعبیه کرده تا زیر خودرو را از آسیب‌های احتمالی مسیرهای سخت و نامطلوب حفظ کند. همچنین سیستم انتقال قدرت در C کلاس آل‌ترین به طور استاندارد از نوع تمام‌چرخ‌ محرک است.


مهندسان مرسدس‌بنز برای دست‌یابی به عملکرد بهتر خودرو در مسیرهای خارج جاده‌ای ارتفاع خودرو از سطح زمین را 4 سانتی‌متر افزایش داده و از سگ‌دست‌های بزرگ‌تری استفاده کرده‌اند. همچنین دمپرهای کمک‌فنرهای C کلاس جدید از قابلیت تنظیم جدیدی برخوردارند که آسایش بیشتری برای سرنشینان فراهم می‌کند. دمپرها قادرند خود را با سطح مسیر تطبیق دهند و پایداری بهتری در شرایط بسیار نامطلوب به دست دهند. دو حالت رانندگی OFFROAD و OFFROAD+ با DSR برای سطوح ناهموار مانند گل، ماسه، شن و مسیرهایی با شیب زیاد به این خودرو اضافه شده‌اند.


نسخه آل ترین به دلیل تفاوت در طراحی اندکی بلندتر، عریض‌تر و کشیده‌تر است. رینگ‌های استاندارد آن 17 اینچی است، اما می‌توان آن‌ را تا 19 اینچ هم ارتقا داد که این آخری خلاف روحیات آفرودی این اتومبیل است.
مرسدس بنز C کلاس آل‌ترین تا این جا منحصرا در بازار اروپا عرضه خواهد شد و از گزینه‌های دیزلی و بنزینی برای پیشرانه برخوردار خواهد بود. همه پیشرانه‌های آن از نوع mild-hybrid 48 ولتی برای بهبود مصرف سوخت هستند.

 

نظر دهید


در همین زمینه