شبکه‌های اجتماعی

چینی‌ خوش‌پوش وارد می‌شود

رونمایی از کانسپت جدید هیبرید کینتیک

شرکت ایتالیایی پینین‌فارینا که بیشتر با طراحی‌های منحصر به فردش در صنعت خودروسازی شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر همکاری خود را  با شرکت‌های مختلفی گسترش داده که یکی از این شرکت‌ها برند چینی گروه هیبرید کینتیک است که به طور خلاصه آن را HKG می‌خوانند. در حال حاضر این شرکت چینی با همکاری پینین‌فارینا اقدام به معرفی دو نمونه مفهومی H600 و H500 کرده است و در نمایشگاه اتومبیل پکن 2018، شاسی‌بلند مفهومی K350 را معرفی می‌کند.

خودروی کانسپت K350 یک محصول تمام‌الکتریکی از سوی خودروساز چینی است که با طراحی متعادل و منحصر به فرد خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. استفاده از خطوط برجسته و تند با احتیاط فراوان صورت گرفته است و در قسمت‌های دیگر بدنه K350 خبری از این خط‌ها نیست. طرح جلوپنجره و نحوه قرارگیری چراغ‌های کشیده این خودرو در کنار آن، تبدیل به یک نشانه از محصولات این شرکت شده که در کانسپت جدید نیز شاهد آن هستیم. در مجموع K350 را می‌توان یک کراس‌اوور با طراحی زیبا دانست که در ایجاد هویت برای محصولات این شرکت موثر است.

طراحی داخلی این خودرو نیز فضای تازه‌ای را در اختیار سرنشیان قرار می‌دهد. یک نمایشگر تمام‌‌دیجیتال که سرتاسر کنسول خودرو را در بر گرفته، نمای مدرنی به فضای داخلی بخشیده است. طراحی فضای داخلی این خودرو نیز پیرو رویکردی که در طراحی بدنه آن به کار رفته است، انجام شده و با استفاده از المان‌های ساده و خلاصه، محیط وسیعی را فراهم آورده است.

تا کنون اطلاعات دقیقی راجع به مشخصات فنی این خودرو بیان نشده است اما بر اساس جزییات محدود منتشر شده، الکتروموتورهای این خودرو در مجموع 403 اسب بخار قدرت دارند که می‌توانند سرعت این کراس‌اوور را در 4.7 ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسانند. سرعت نهایی این خودروی مفهومی 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده ولی هنوز در مورد میزان پیمایش آن با یک شارژ کامل اطلاعاتی در دست نیست. 

نظر دهید


در همین زمینه