شبکه‌های اجتماعی

با طراحی و ساختار تازه


پورشه اولین تصاویر مربوط به فضای داخلی از پانامرای جدید را منتشر کرد. ساختار و فرمت تازه‌ای را در این تصاویر می‌بینیم. نسل جدید پانامرا از سیستم کنترل راننده‌محور پورشه با نام Porsche Driver Experience بهره می‌برد که پیش از این نیز شاهد استفاده از آن در مدل تایکان بوده‌ایم.

این سیستم شامل یک صفحه نمایش تمام‌دیجیتالی، گستره‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی و کارکردهای مفید و آشنا می‌شود. یکی از ویژگی‌های کلیدی این سیستم، قرار دادن کنترل‌ها و عناصر نظارتی مربوط به راننده در نزدیکی فرمان است. در این شرایط، راننده می‌تواند سریعا و بدون پرت شدن تمرکزش از مسیر روبه‌رو، به برخی از مهم‌ترین و اصولی‌ترین کارکردهای خودرو دسترسی داشته باشد. این موضوع نیز خود منجر به رانندگی بدون دردسر راننده در شرایط مختلف می‌شود.

میزان توجه و دقت پورشه به مرکزیت راننده در تمام شرایط را می‌توان در بخش‌ها و جزییات دیگر خودرو نیز دید. به عنوان مثال، پورشه دکمه مربوط به تغییر گزینه‌های مختلف جهت‌یابی را در پنل ابزار و همچنین، دکمه مربوط به حالت‌های مختلف رانندگی را به صورت مستقیم روی فرمان قرار داده است. این تصمیم باعث باز شدن فضای بیشتر در کنسول مرکزی می‌شود.

AutomobileFa Porsche Panamera Interior



یک پنل کنترل آب و هوایی روی کنسول مرکزی دیده می‌شود. ورودی‌های جدید هوا نیز در همین کنسول قرار دارند که می‌توان آن‌ها را به صورت الکتریکی،‌ جابجا و تنظیم کرد. گزینه‌های اقلیمی از پیش‌تعیین‌شده و شخصی‌سازی‌شده در کنار یکدیگر قرار دارند و می‌توان آن‌ها را با لمس یک دکمه عوض کرد. فضای موجود در کنسول مرکزی نیز جادارتر از همیشه است. از دیگر ویژگی‌های فضای داخلی نسل جدید پانامرا می‌توان به صفحه ۱۲.۶ اینچی آن با طراحی منحنی و جذابی که دارد اشاره کرد.

نظر دهید


در همین زمینه