شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نمایشگاه خودروی ژنو

ژنو اینبار در دوحه

 

بنیاد بین الملل Comité permanent du Salon international de l'automobile de Genève اعلام کرد نمایشگاه ژنو امسال در دوحه قطر برگزار می‌شود. این بدان معناست که رویدادی که قرار بود در فوریه 2023 در شهر ژنو رخ دهد لغو شده است.


موریس تورتینی رئیس این سازمان گفت: با توجه به بلاتکلیفی اقتصاد جهانی و ژئوپلیتیک و همچنین همه‌گیری ویروس‌های جدید، برگزارکننده و شرکت کننده‌ها تصمیم گرفتند تا بر روی ایونت دوحه تمرکز کنند. همانطور که در اپریل تایید شد، این رویداد قرار بود 14 تا 19 فوریه برگزار شود. تورتینی اضافه کرد: ما تمام تلاش خود را برای برگزاری نمایشگاه ژنو که قرار بود در پیشرفته‌ترین حالت برگزار شود کرده‌ایم، اما متاسفانه ریسک بر فرصت غلبه کرد.


نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو 2023 در قطر؛ ماه نوامبر کار خود را آغاز خواهد کرد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای این رویداد مشخص نشده، اما محل برگزاری آن مرکز نمایشگاه‌ها و همایش دوحه DECC است. در کنار سالن‌های نمایشگاهی محل‌های غیر متمرکز دیگری برای تجربه رانندگی بازدید کنندگان در نظر گرفته شده‌اند.


ساندرو مسکوئیتا مدیرعامل نمایشگاه بین اللمل ژنو گفت: ما اکنون بر سازماندهی و برگزاری GIMS در دوحه تمرکز کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر هستیم تا به زودی تاریخ و قالب برگزاری این رویداد پیشگامانه را با شرکای قطری نهایی کنیم.


نمایشگاه بین‌المللی ژنو از همه‌گیری کرونا در سال 2020 بار‌ها کنسل شد. کنسلی این نمایشگاه در سال 2020 به قدری ناگهانی بود که شرکت‌کنندگان و برگزار کننده مجبور به اجرای نمایشگاه مجازی شدند. آخرین نمایشگاه ژنو که بدون مشکل برپا شد به سال 2019 برمی‌گردد.

 

نظر دهید


در همین زمینه