شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چانگان اوشان Z6
با شتاب خیره کننده 6.6 ثانیه

 

چانگان عرضه اوشان Z6 با پیشرانه 2 لیتر توربو را در چین آغاز کرده است. این کراس‌اوور پیش از این با پیشرانه 1.5 لیتر عرضه می‌شد، اما حالا این شرکت پیشرانه 2 لیتر توربو Blue Whale با 233 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور را که به گیربکس 8 سرعته آیسین متصل شده بر روی آن نصب می‌کند. با این پیشرانه اوشان Z6 می‌تواند در مدت زمان 6.6 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بیشینه سرعت این کراس‌اوور 231 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.


از نظر طراحی چانگان Auchan Z6 با نسخه 1.5 لیتر تفاوت آنجنانی ندارد. نمای جلو مملو از خطوط شکسته است که در ترکیب با جلوپنجره مخروطی با مش ساعت شنی که آن را شبیه به دهان کوسه کرده، این نما را بسیار تهاجمی نشان می‌دهد. چراغ‌های چانگان Auchan Z6 به صورت اسپلیت هدلایت هستند که در این ترکیب تقریبا گم شده‌اند. نمای جانبی Auchan Z6 به واسطه هم خانواده بودن کاملا شبیه به چانگان یونی‌تی و یونی‌کی است. نمای پشت با چراغ‌های دوبل LED باریک که شبیه به تیک می‌ماند به همراه اسپویلر یکپارچه، دفیوزر عقب و خروجی‌های دوبل دوگانه این نما را اسپرت‌تر جلوه می‌کند.


القا حس اسپرت در کابین چانگان Auchan Z6 به واسطه ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز رخ داده است. مانند طراحی خارجی، خطوط شکسته بسیار زیادی در این بخش دیده می‌شود. نمایشگر 10.3 اینچ پشت فرمان، نمایشگر 12.3 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر 9.2 اینچ که بالای داشبرد قرار گرفته و از سیستم عامل OnStyle 5.1 بهره می‌برد نیز همگام با خط مشی طراحی، استایلی متفاوت دارند.

 

نظر دهید


در همین زمینه