شبکه‌های اجتماعی

تلاش سایپا برای طراحی پلت فرم‌های جدید خودرو در راستای خوداتکایی است
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس:

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تقدیر از مدیران سایپا برای طراحی خودروهای جدید با پلت فرم‌های جدید دنیا گفت:‌ تلاش سایپا برای طراحی پلت فرم‌های جدید خودرو در راستای خوداتکایی است.


کمال علیپور نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طراحی پلت فرم‌های جدید خودرو که بر روی شاسی‌های چند خودرو قابل استفاده باشد اقدام درخور تحسین است، گفت: کاری که شرکت سایپا انجام می‌دهد این است که پلت فرم‌هایی تولید کرده که روی آن بدنه و شاسی چند خودرو می‌توان نصب و راه‌اندازی کرد و این اقدام سایپا بسیار خوب و مثبت است.


وی با تأکید براینکه باید از این اقدامات خوب در صنعت خودروسازی حمایت کرد، افزود: باید قطعات خودرو در داخل کشور تولید شود و مدیران سایپا در همین راستا قراردادهای خوبی با شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان منعقد کردند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه این اقدامات سایپا در راستای ایجاد اشتغال، مقابله با بیکاری و حتی افزایش تولید برای صادرات است، تصریح کرد: سایپا اخیراً خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان ارائه می‌دهد که امیدواریم در آینده بیشتر به این موارد توجه شود.


علیپور با بیان اینکه صنعت خودرو در کشور ما قدمت و سابقه طولانی دارد، گفت: خوشبختانه مدیران سایپا با برنامه‌ریزی دقیق در شرایط تحریم هم در مقابل بسیاری از مشکلات ایستادگی کرده و خط تولید آنها نه تنها متوقف نشد بلکه تولید همچون گذشته ادامه یافت.


وی افزود: هرچند تحریم به خودروسازان فشار آورد اما روند تولید خودرو در دوران تولید موفقیت‌آمیز بود و باعث افتخار کشور شد.

 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تقاضای مشتریان برای ارتقای کیفیت خودرو اظهار داشت: البته مردم خواهان خودروی باکیفیت و ارزان قیمت هستند.

 

نظر دهید