شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - Mercedes-AMG GT2
مکمل GT3 و GT4

 

تصاویر جاسوسی منتشر شده نشان می‌دهد که مرسدس در حال توسعه نسل دوم GT کوپه است اما AMG همچنان از نسل اول آن نسخه‌های مسابقه‌ای تولید می‌کند. مرسدس AMG GT2 مکمل مدل‌های GT3 و GT4 محسوب می‌شود و نام قدرتمندترین نمونه مسابقه‌ای فروخته شده توسط AMG را یدک می‌کشد.


پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو با میلنگ تخت که متعلق به مدل جاده‌ای Black Series است با ارتقا و توسعه مخصوص خودروهای GT حالا 707 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به هیولای خیابانی 730 اسب‌بخاری، 23 اسب‌بخار قدرت کمتری دارد. البته اعداد داینو GT BS عدد 770 اسب‌بخار را نشان داده که نمی‌توان به آن استناد کرد. این میزان نیرو و گشتاور در مرسدس AMG GT2 توسط گیربکس شش سرعته سکوئنشال با قابلیت تعویض از پشت فرمان و قفل دیفرانسیل تنظیم شونده، به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.


استفاده از فیبر کربن برای محفظه راننده، باک 120 لیتری، کاپوت و دیگر اجزا؛ وزن مرسدس AMG GT2 را همراه با تهویه مطبوع به 1400 کیلوگرم رسانده است. زیر خودرو از رینگ‌های 18 اینچ فورج کاری شده با قفل مرکزی استفاده شده که تایرهای سایز 325/660 در جلو و 325/705 در عقب دور آن را گرفته‌اند.


کیت آیرودینامیک مرسدس AMG GT2 شامل یک اسپویلر بزرگ مهندسی شده و قابل تنظیم همراه با سیستم تعلیق دوبل جناغی آلومینیومی در جلو وعقب با میله‌های ضد غلطش و کمک فنر‌های تنظیم شونده می‌شود.
این خودرو در هفته‌های آتی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و پس از آماده سازی کامل، باید با مازراتی MC20 GT2 در رقابت‌های GT اروپا دست و پنجه نرم کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه