شبکه‌های اجتماعی

درباره نسل جدید مرسدس بنز S کلاس چه می‌دانیم؟
Automobile Farsi - Mercedes Benz S Class W223

نسل جدید سدان لوکس مرسدس در حال آزمایش دیده شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های خارجی، انتظار می‌رود نسل جدید مرسدس بنز S کلاس در سپتامبر 2020 رونمایی شود و از ماه نوامبر عرضه آن آغاز شود. این خودرو که در حال سپری کردن آخرین آزمایش‌ها است با کد W223 شناخته می‌شود و بر پایه پلتفرم مدولار MRA طراحس شده است.
با توجه به تصاویر منتشر شده از این خودرو، می‌توان گفت نسل جدید مرسدس بنز S کلاس از زبان طراحی جدید این شرکت استفاده می‌کند و نسبت به نسل کنونی اسپرت‌تر و جوان‌تر به نظر می رسد. با این حال از زمان انتشار نخستین تصاویر از آزمایش‌های این خودرو می‌دانیم اندازه و تناسبات آن نسبت به نسل کنونی تفاوت چندانی ندارد.
نسل کنونی مرسدس بنز S کلاس که با کد W222 شناخته می شود، در سال 2014 معرفی شد و خیلی زود توانست از نظر فروش موفق ظاهر شود. در سال نخست معرفی این خودرو، پیش از این که نسخه‌های کوپه، می‌باخ و پولمن آن معرفی شود، بیش‌ از 100هزار دستگاه از آن فروخته شد.
تمام پپشرانه‌های نسل جدید مرسدس بنز S کلاس با یک موتور الکتریکی همراه خواهد شد و به صورتی هیبریدی و پلاگ این هیبریدی عرضه خواهد شد. بیش‌تر این خودروها با موتورهای 6 سیلندر خطی 3 لیتری یا V8 4 لیتری همراه خواهد شد. مرسدس برای این که جایی برای EQS تمام الکتریکی باز کند، این محصول را به صورت تمام الکتریکی عرضه نخواهد کرد.
مرسدس بنز S کلاس با سیستم خودران سطح 3 همراه شده است که توانایی کنترل کامل خودرو را دارد. نسخه می‌باخ با دو فاصله دو محور استاندارد و کشیده قابل عرضه است، همچنین نسخه می‌باخ پولمن نیز برای این نسل ارائه می شود. نسخه‌های کوپه و کانورتیبل برای نسل جدید از رده خارج خواهد شد، اما نسل جدید SL با کابین بزرگ‌تر و چیدمان 2+2 در فهرست محصولات مرسدس قرار می‌گیرد.

نظر دهید


در همین زمینه