شبکه‌های اجتماعی

با ایجاد شاخه جدید و تغییرات درون‌سازمانی


گروه هیوندای موتور با اعلام تاسیس زیرگروه جدیدی به نام شاخه طراحی جهانی، عزم خود برای تغییر و تحول زبان طراحی محصولاتش را جزم کرده است. شاخه جدید از اقدامات گروه برای طراحی خودروهای تمام‌الکتریکی و ارائه راهکارهای حمل و نقل هوشمند در آینده پشتیبانی خواهد کرد.

لوک دانکروولکه، رییس گروه هیوندای موتور به عنوان طراح ارشد و به عبارتی، مدیر این شاخه جدید اعلام شده است. این طراح کهنه‌کار همچنین سمت فعلی خود به عنوان رییس ارشد بخش خلاقیت را هم حفظ خواهد کرد.

بخش طراحی جهانی یا Global Design Division شامل واحد طراحی فنی هیوندای و جنسیس (با مدیریت سانگ‌یوپ لی، قائم‌مقام اجرایی) و واحد طراحی فنی جهانی کیا (با مدیریت کریم حبیب) می‌شود. علاوه بر تغییرات سازمانی، یک مرکز طراحی جنسیس جدید نیز تحت این بخش تازه تاسیس خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم نتایج حاصل از این زبان طراحی جدید را ببینیم. آن چه که در حال حاضر مشخص است این موضوع است که گروه هیوندای به دنبال بهبود و تغییرات بنیادی زبان طراحی خود می‌رود. موضوعی که عملکرد فنی برخی از محصولات محبوب و قدرتمند این برند را تحت تاثیر قرار داده بود و در آینده‌ای نزدیک، می‌توانیم شاهد این بخش نیز باشیم.

نظر دهید


در همین زمینه